emmaellerva

Alla inlägg under september 2011

Av EEmma :D - 30 september 2011 16:22

vll inte ut och gå!!! men jag måste....strax tbx...

Av EEmma :D - 30 september 2011 13:44

jag vare inne på internet på mobilen..Vi har ju ETT modem som 5 personer delar på...men så kom jag på det att: men ja! jag kan ju ansluta till internet på datorn via mobilen! :D efter typ en vecka så kom jag på denna genialiska lösning :D 


Studiedag idag! jag har inte gjort någonting annat än.....Ingenting?  vilket liv jag har :D fast jag har faktiskt lyssnat hur mycket som hellst på Ulrik Munther ♥

Fick ju skivan för ett  tag sedan ^^

 


I morgon  hoppas jag att jag hinner rida innan vi ska till Kusinerna :P 


vad ska jag skriva? det har ju inte hänt någonting idag? :S jag får la blogga mer om jag kommer på något ^^

joooo! jag hittade föresten USB- minnet :D det låg i väskan....precis exakt på den plats jag la det på... :D Bäst på att leta ;D



Några raaaandom uråldriga blider också ^^


   @ RixFm festival-Kristianstad dagarna-kristianstad     Något som jag ritade för läääänge sedan ;)

Av EEmma :D - 29 september 2011 20:58

ja, fixade headern..med bilden som jag hade på tha mobil telefone (bäst english ;))

men jag fick först ladda upp den på fb, och sen kopiera...Jobbigt! ;)

Av EEmma :D - 29 september 2011 20:29

ja..det kan kanske hända att jag möjligt vis kan ha glömmt bort bloggndet lite...

meen, nu bloggar jag ;)


det är så piss, för jag skulle ju fixa header, men så fungerade det inte att lägga över blider från mobilen...nähe, tänkte jag och försökte komma på ett annat alternativ....JA! USB minnet! var är det nu då... nu har jag letat i hela rummet utan att hittade så ni får klara er utan header ett tag till :P


kanske kommer någon bild sen..när jag hittat usb-minnet....

Av EEmma :D - 27 september 2011 20:07

Bloggar igen, ver ju ett tag sedan. eller ska jag kanske säga: det var ett tagA sen ;D nä men.. ;) sk fixa header så fort mobilen slutar daaampa ^^ 


Tyska vad är det bra för? :O fattar ju ingenting :P 


annnnywaaay så skriver jag mer sen. om jag hinner   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards