emmaellerva

Alla inlägg under februari 2012

Av EEmma :D - 29 februari 2012 21:39

" Fan va ja har gått lös varit hopplös vart enmillimeter från förfall.Sprungit som en halvdöd genom Malmö kännssom jag gått under överallt.Kanske va de tur, att ja varit så djup, för de vadu som fick min fallskärm att vecklas ut."Jag brukar verkligen inte vara någon som kommenterar på yt bara; aaaa, denna passar så bra på mitt liv. putte nutt, tyck synd om mig lixom men, säg att jag kastar bäver i trähus eller bara ingenting funkar detmed, Men just denna texten passar fett bra på mitt laaajv! Dessutom är låten bajs bra!!! <33

Av EEmma :D - 29 februari 2012 19:33

....får jag fan damp på min mobil! här har man laget ner sin dyrbara tid på att skriva ett långt blogg inlägg, och så ska man vara lite social samtidigt så man är inne på msn och så får man ett meddelande och så ska man kolla det och så bara sparas inte inlägget utan den passar på att logga ut mig medans jag inte har riktigt koll _._

Av EEmma :D - 29 februari 2012 11:52

...och försöker lyssna på NRJ som en helt vanlig människa, med ett hjärta av guld och ett samvete som är helt rent! Och så spelar dom ONE DIREKTON!? Vad har jag gjort för att förtjäna det!?!? Det måste varit något riktigt, riktigt dåligt! Jag stängde av innan jag blev för självmordsbenägen xP

Av EEmma :D - 29 februari 2012 11:49

...Att jag ALLTID förlorar när vi spelar skitgubbe på rasterna: Jag tycker det är så kul att spela så jag vill vara med ända till slutet (y)

Av EEmma :D - 29 februari 2012 08:40

någon som vet något bra band eller en artist som man kan jobba om i skolan, någon/ något som passar till 3 tjejer som lyssnar på heeelt olika musik :P

Av EEmma :D - 28 februari 2012 22:37

Asså, hästarna är så himla söta ibland xD Dökkvi och Corgos speciellt... Som för någon dag sen när jag skulle till stallet så cyklar jag förbi hagen och så ropade jag på Dökkvi med bebisspråk så bara: Haj fuling :3 och Dökkvi bara tittar på Corgos och ser ut som att han tänker bara: jaaa, han är rätt ful. Och Corgos som inte verkar fatta alls som står och ser söt ut med Öronen spetsade. aaahh, gulligt! Måste också berätta hur det gick idag när jag fick uppgiften att ta in hästarna........De kom in alla fyra...:D nej men jag skulle ta Dökkvi och Corgos först. Så står jag där i det lilla grindhålet med 2 hästar som inte vill gå ut och en shettis som gärna rymmer men som jag inte har lust att jaga. Så jag föste bort Daisy. Först ville varken Dökkvi eller Corgos gå ut men sen skulle båda ut genom det smala grindhålet samtidigt. Så de knuffar iväg mig som inte alls är beredd. Så när jag då står där med en häst på ett håll och en på ett annat ser jag i ögonvrån hur grinden fortfarande är öppen. så jag släpper Dökkvi för honom litar jag på, kastar mig mot grinden, tappar Corgos grimmskaft så han hoppar åt sidan, stöter till Dökkvi och jag ser i ögonvrån hur båda hoppar ut på åkern medans jag är i luften på väg att stänga grinden..Jag hinner precis slå igen grinden innan Daisy rymmer! och när jag då tappar Corgos hinner jag tänka att: Fan! Tänk om dom sticker nu! Vad faan gör jag då!?! men som tur var ställde de sig på åkern och betade. Japp, Det lilla äventyret har jag vart med om idag xD

Av EEmma :D - 28 februari 2012 20:13

Känner att jag snor Sofias uttryck xD- Snor!? vad äckligt! öhhh...jaaaa...men usch min kära dator fungerar ju super bra.....Hade samma problem för ett tag sen och jag behöver pappas hjälp för att fixa det...och när han kommer ner nästa gång förblir ett mysterium...x) jag hoppas på att det fixar sig själv, det har det gjort ett par ggr...dock verkar det som att den har bestämt sig för att inte fungera denna gången....ja, det löser sig sa tjejen som sket i vasken xD så ivfsh så får jag mobilblogga medans datorn strejkar. Inte jätte kul för er efter som att det inte blir några bilder :// ni får överleva helt enkelt :(

Av EEmma :D - 28 februari 2012 16:09

Ska bara fråga för jag velar fortfarande...Hur många är det som inte läser min blogg pga att den är på bloggplatsen och att det blir förlångt för att komma ihåg? kommentera!

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards