emmaellerva

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av EEmma :D - 8 februari 2012 23:15

...Det är mer än 110 som gillar min blogg på fb innan fredag lyssnar jag på hela denna ^^

Ni vet hur man gillar bloggen? I sidopanelen^^ 

Av EEmma :D - 8 februari 2012 22:00

Jag förstår mig inte på vissa som snackar med än när de är ovänner med någon annan och sen när de blir sams igen är man helt plötsligt inte ett dugg intressant längre? Så inte okej! Sånt gör mig så förbannad om jag ska vara ärlig. 


Fortsätt kalla mig emo, fortsätt kalla mig fjortis, för vet ni vad, JAG BRYR MIG INTE. Jag skiter fullständigt i vad ni tycker och tänker om mig, Så läge jag kan stå upp och kolla stolt min spegelbild behöver jag inte bry mig om era åsikter.

Och att stå och bitchblicka mig lär inte göra att jag tappar mitt fantastiska självförtroende, tvärt om kära du, det gör mig bara ännu kaxigare. Hata mig om ni vill för som sagt jag bryr mig inte, Jag har de som aldrig kommer svika mig så det är lugnt. 


Svartsjuka ungar som hatar en bara för att man snackar med vissa personer, PATETISKT! 

Av EEmma :D - 8 februari 2012 20:49

"jag kunde dö för dig, nu är du död för mig"


Shuu, ska bara blogga lite snabbt nu om dagen. Jag gillar inte att ta order, alltså blev jag rätt sur på mamma när hon kommer ner och ber mig städa, Och när jag är på dåligt humör blir små saker rätt stora så jag orkar inte skriva något långt inlägg, vill inte gärna ta ut min ilska på er. Har faktiskt fixat 2 tidsinställda som kommer ikv så håll koll ;)

Lite bilder Dock, Sofia och jag fotade lite innan ;D

                 

Av EEmma :D - 8 februari 2012 10:49

japp, här sitter vi (jag) och skrattar åt killarnas historier, de borde få pris asså! xD vill ni veta vad de snackar om nu? nej, det vill ni nog faktiskt inte...x3

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards