emmaellerva

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av EEmma :D - 26 februari 2012 18:45

Jag har bara ritat 2 svarta hästar digitalt om jag ska vara ärlig xD Ett perfekt exempel på vilken skillnad det kan bli med lite övning 

     

Av EEmma :D - 26 februari 2012 10:23

Happy Birthday dear meeeee, happy birthday to me ^^


Japp, Grattis Emma på födelsedagen!

Tack, tack det var snällt ^^


Något flummig? aaa, rättså. 


I morse så kom ju familjen och väkte mig vid 8-tiden. Första gången som jag sov när de väckte mig. På 14 år var detta första gången. Jag vaknade iofs när de var i trappan.....Fick en en del pengar och ist för tårta fick jag den där Semlan som jag tjatat om! Hähä, så det blev frukost på sängen ;)


Satt och spelade Sims och lyssnade på musik nyss. Och fick en plötslig längtan till stallet. Jag vill ju så gärna att det ska fungera med Dökkvi!

Så nu ska jag till stallet och hoppas att det inte slutar som alla andra gånger :P


   

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards