emmaellerva

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av EEmma :D - 21 februari 2012 20:29

Ibland....Undrar jag om det var meningen att jag skulle födas i denna familjen över huvud taget!?


För kolla idag tex. Så satt jag och lyssnade på musik. Den låten som jag har länkat på bloggen innan idag, på rätt hög volym. Och så kommer mamma ner...........och hon bara:  uhh,, nej stäng av. Man kan ju inte må bra av sån musik. Och jag bara: Det är just det man gör! För det gör man ju, sikken kick man får av riktigt hård dödsmetal ^^<3 

Så ja, jag fick snällt sänka medans mamma befann sig i källaren....:(

För i söndags när vi åkte hem, denna historian har jag dragit va? nää, det har jag inte...? Iaf: så lyssnas det bara på p4 och när vi är riktigt busiga lyssnar vi på p3 i bilen. Magnus som bestämmer över radion tycker nämligen att det är en jätte bra ide och RixFm och Bandit, där spelas bara skränig musik med för mycket reklam. Japp, så är det. 

Så jag blev rätt irriterad på det så jag lyssnade på Guns n roses på högsta volym på mobilen. Med hörlurar givetvis, annars hade jag blivit huggen vid knäna redan innan jag han trycka på play......>.<

Det var inte vad jag tänkte säga egentligen....Det jag skulle säga var att när vi åkte till mina kusiner i söndags så fungerade varken p3 eller p4 så det fick bli något operaaktigt på ett påhittat språk som ingen förstår. DET är musik som gör en helt självmords benägen xP


Idag är ju den stora semel ätar dagen, jag har varit sugen på semlor sen december!! Så sa jag till mamma bara: Ska vi inte äta semlor idag? Och hon bara: Vi åt semlor i lördags men då var ju du inte hemma. 

MANBARA:WHUUUTT!? Man kan ju inte äta semlor en helt vanlig LÖRDAG!!!!!!!!!!! Det är ju som att fira julafton på Lucia bara för att lucia är en helg dag och julafton är en tisdag bara för att man inte ska äta onyttiga saker mitt i veckan!! Det fungerar inte på det viset! Fet-tisdagen är 1 (1!) gång om året! Kan man inte unna sig det då!?!?!?!?!??!

jag har fortfarande inte fått några semlor.......

Av EEmma :D - 21 februari 2012 20:23

Kolla, ny header! :D 
Igen...Men jag kan inte bestämma mig riktigt. Jag är nöjd i typ några veckor sen börjar jag tröttna på den...:P


Det är likadant på mitt rum, jag ändrar om twentyfooorseven (24/7) ^^

Mamma är likadan, det är alltid lika kul att komma hem från skolan när hon har varit hemma hela dagen ^^ 

Av EEmma :D - 21 februari 2012 17:23

 


     Den är bra! Sådär lite total hjärnrens ;D 

Av EEmma :D - 21 februari 2012 16:12

mhm, något flummig kanske? 

aaa, det är jag nog, typ galet flummig.....Jag känner det! öhhmm. om jag kanske skulle ta och bruka allvar?


Jaja. Det är altid lika trevligt att vakna upp halv 9 av att bröderna springer upp och ner för trappan....

Sen en annan sak nu när vi pratar om syskon...Jag är äldst av mina syskon och jag fattar inte det egentligen hur jag alltid kan få skulden för allt? Det är helt okej för mina bröder att slå mig, att reta mig och att vara allmänt jobbiga men så fort jag säger emot får jag världens ut skällning!? Hur är detta möjligt? 


Det var lite scarry för jag satt och lyssnade på Bandit rock sen satte jag igång Amaranthe- Hunger på Spotify och så skulle jag stänga av stereon och så spelar dom den låten. Den är en av de bästa låtar som gjorts!

På måndagar mellan 22.00 och 24.00 har de Bandit Metal på Bandit, det gillas! starkt! Dock förstörde mina hörlurar det lite....Det är bara jag som är vaken vid den tiden så det blev ju hörlurar. Först hade jag mina favorit hörlurar men så insåg jag att ljudet var kasst! Så bytte jag hörlurar, vilken skillnad! Det var det men det var inte tillräckligt bra ändå...:/

Jag är glad att jag har Bandit appen så slapp jag bruset som blir när man har radion ;)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards