emmaellerva

Alla inlägg under februari 2013

Av EEmma :D - 27 februari 2013 15:44

1000 kr fattigare men ett nytt objektiv rikare!
Åkte direkt till NetOnNet efter skolan.
Denna dan kan fan inte bli bättre! Allting sen 12 tiden har varit bra. Och så kvittrar solen och fåglarna skiner! Vårkänsla, vem kan va olycklig då? Aaaa, älska!!

Av EEmma :D - 27 februari 2013 12:10

Ingen. Jävel. Är. Social! Och det driver mig från vettet! Jag kan inte fortsätta leva på detta sätt! Nån måste smsa, skriva på Facebook, skriva på Kik etc.
Emmaellerva heter jag på kik så det är bara att skriva!
Bara just för att jag var snygg på labben. Nej, inte bara därför. Skriv för jag har tråkigt

Av EEmma :D - 26 februari 2013 21:38

Haha, jag har sidor ni kanske inte visste om, fjortissidan tex ;) med idomin på läpparna å allt!
Nej, jag skoja, det var nämligen så att min näsa är torrare än saharas öken efter att jag har snytit mig ca 2milj gången den senaste veckan,så jag skulle smörja in näsan med mammas mirakel kräm som fungerar på allt. Så jag smörjde in näsan och så hade jag sån salva kvar på fingrarna. Så då smörjde jag ln mina läppar också. Svårare än så var det inte. Sen var jag ju givetvis tvungen att ta en (eller flera) bilder också ;)

Av EEmma :D - 26 februari 2013 11:18

Spännde värre... Vi har kemi här.. Haha... Undra hur många atomer det finns totalt i hela universum...? Normal tanke.

Av EEmma :D - 25 februari 2013 22:06

Ska jag gå och lägga mig och försöka sova? Jag har räknat ut att jag måste gå upp lite tidigare imorogon, DET ÄR JU MIN FÖDELSEDAG och för att få in det i tidschemat på morgonen måste jag gå upp tidigare. Hela schemat är noga planerat och testat för att jag ska hinna med allt, ha lite tid på mig att misslyckas med sker och ting utan att jag blir sen men inte ha så mycket tid på mig att jag blir helt slapp och uttråkad så att jag kommer sent ändå. 

Förlåt, kom ifrån ämnet lite...

Ska jag gå och lägga mig eller ska jag kolla på ytterligare 1 avsnitt av The big bang theory?? Jag har kollat på 6 avsnitt nu och jag vet inte om jag orkar ett till men dom är så roliga! 

Efter 10 avsnitt på säsong 1 (måste ju börja från början) märker jag att jag aldrig hade klarat av att bo med Sheldon! Jag hade flyttat efter en timme ;) Såna människor gör mig så frustrerad ;)

   

Av EEmma :D - 25 februari 2013 17:42

   

Av EEmma :D - 24 februari 2013 22:15

Det finns musik som jag tycker otroligt illa om (hatar är ett starkt ord;)) och det är dom rappare som är lite äldre, och som rappar om hur dom röker på, å tar droger och det ska va så tungt det bara går, dom rappar om att dom sitter fast i skiten, sitter hos polisen, sitter på kåken osv. Aki, Dani M, Jacco, Kartellen,Stress, labyrint, Näääk, Nimo osv osv, jag tycker illa om dom alla, (asså, inte dom som personer, deras musik) visst, jag är inte omöjlig, ibland kan jag tycka nån låt är bra men det händer hyffsat assällan.
Däremot älskar jag Kapten Röd och General knas mer än något annat! Men det är svensk reggaeoch deras låtar handlar inte om vem som är mest "gangster" i gettot och vem som blivit haffad och för vad.

Av EEmma :D - 24 februari 2013 20:50

Jag gillar Daimtårta. Jag måste erkänna det. Sjukt gott :d

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards