emmaellerva

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av EEmma :D - 5 februari 2013 23:23

Jag bara låg och tänkte och så var det en tanke som slog mig.. Man hör ju nästan aldrig en tjej säga: aj, min mage, jag har nog fan mens! Eller liknande. Däremot har jag hört många killar säga det..? Ja alltså säger nått i stil med att dom har nog fan mens. Och hur fan kommer det sig att det är så? Det borde ju va tvärtom? Tycker man. Killarna är ju iaf lycklig ovetande om hur jobbigt det egentligen är :P

Av EEmma :D - 5 februari 2013 21:38

Här sitter jag, helt oskyldig, aldrig gjort något dumt, och bara chillar vid datorn som villken normal jävel som hellst. Och så ramlar min spegel ner. Jag överlevde en hjärtattack där!! 

Jag tror jag måste sätta upp den lite bättre för det är inte första gången den ramlar ner. Där är 250,3 hål i väggen efter kroken jag har speglen på. Jag har vaknat mitt i natten också att den har ramlat ner. Då blir man lite rädd. 


Påminner om frågestunden också! Har fått en del frågor redan men för att förvirrade jag ska kunna hålla reda på frågor och vanliga kommentarer och för att jag inte ska glömma nån fråga publicerar jag inte dom kommentarerna än ^^

(Klicka på bilden för att komma till inlägget.)

 

Av EEmma :D - 5 februari 2013 21:20

Kommer sakna dig som fan

     

Av EEmma :D - 5 februari 2013 12:15

Film sen på svenskan. Detta räcker som lunch med

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards