emmaellerva

Alla inlägg under november 2012

Av EEmma :D - 29 november 2012 20:34

Förra våren var ganska chill eller iaf April. Det hände väldigt mycket dåligt men minst lika mycket bra.



Av EEmma :D - 28 november 2012 20:40

Jag vet inte om det bara har det så eller om det bara är jag som har otur med saker och ting. 

Jag vet inte heller om jag tar sönder saker själv av ren klumpghet eller om det begår självmord. Jag förstår inte hur det går till. 

Nya hörlurar- gick sönder efter en vecka, Alla andra hörlurar- fungerar ibland, Lyset på cyklen- använt en vecka och redan sönder. Mobilen- knapparna är sönder. Datorn- fungerar ganska bra ibland, Garderobsdörren- går inte att stänga, Alla mina strumpor- hål eller början till hål.

Jag kan fortsätta hela kvällen och räkna upp saker jag har som är sönder. 

Nu är det visserligen så att garderoben har fått stå ut med en del utbrott och att det är därför dörren är sne. Och strumorna tror jag är för att jag inte spänner mina converse som är sönder inuti ordentligt och att det det slits men det andra har jag ingen förklaring till ;)

Den bilden passa inte till alls därför får det bli den ;)

 


Av EEmma :D - 27 november 2012 21:40

Jag är senil, eller jag tror det, jag minns inte riktigt ;)

  

Av EEmma :D - 27 november 2012 20:53

Vill ni veta vilka det är? Det är bollen på min mössa och min giraff. Som vanligt en av min och Sofias knäppa ideer ;)

Först hete Pälsbollen av äkta fusk päls Christian. Men sen när en i parallellklassen (Han har ett dubbelnamn där ena namnet är Christian) Säger att det nästan är som hans namn säger jag att: Ja, det är det men bollen heter bara Christian.

Så så fick det bli, Den heter alltså Bara-Christian. Sofias boll på Sin mössa heter Kerstin (Utalas: Chörstyn)

 


Och Didrik är griaffen jag ritade i min workbook när Sofia och jag hade lite tråkigt på Engelskan i måndags. Vi satt och pratade om hennes giraff som heter Dennis. 

 


Japp så normala är vi-

Vår humor liknar ju inget annat alltså. På slöjden satt vi och pratade om lik och bårhus och hade rätt kul åt det. Vi tyckte det var rätt grose att när man dör hamnar man där och, tänk så många som har legat där innan så misstolkade vi det och så började vi skämta om att liken kanske "umgås" med varandra och kanske har fest och sånt. Det var lik-a roligt varje gång. Jag tror inte att liken gör sånt. Vad skulle det lik-na? Nej, jag har aldrig sett något lik-nande. Det skulle vara lik-a konstigt som att äta enhörningar. Lik-som, hallå? 

Så vitsigt...Haha...Vår humor alltså..

Maja var också med men hon tycket inte det var lik-a roligt som Sofia och jag tyckte ;)  

 

Av EEmma :D - 27 november 2012 20:40

Det beror lite på om jag är hos mamma eller hos pappa men efter som pappa nästan aldrig är här längre blir det att jag är hos mamma så klart. Jag brukar försöka sova länge även fast det inte riktigt fungaerar i en familj där alla är extremt morgon pigga och går upp kl 7. Alla utom jag då förståss.

Eller så sover jag över med Maja eller Sofia eller båda 2. Ibland är vi fler. Jag är i stallet och försöker ta vara på tiden det är ljust. Sen brukar jag sitta mycket vid datorn. Spela Sims3. Men också kolla på film och liknande. 

OCH det viktigaste av allt. Äta godis. Mamma har verkligen blivit stenhård med att det är fredagsgodis och det som blir över är lördagsgodis. Vilket är chill egentligen för då finns det ingen risk att man är onyttig och trycker i sig en kakburk på en tisag tex. Nyttigt värre. 


Varför blir det alltid så att när jag inte har någon bild som passar direkt tar jag alltid nästan en järnvägsbild??

 

Av EEmma :D - 27 november 2012 20:30

Bara idag har jag ångrat mig 2 gånger vilken låt jag ska sjunga. Just nu tror jag att det blir Rihannas låt Unfaithful. Men det kommer säkert bli något helt annat som jag sjunger på Fredag. Jag kommer säkert sjunga Greendays Good Ridaddance med Sofia som jag sa från början. Hoppas att det går bra iaf. Lite nervös är jag. Sen kommer säkert alla försöka tjuvlyssna. Nu har ju alla i klassen vissorligen hört mig sjunga tidigare dels för att min vlogg blev jävligt poppis och för att jag sjunger helt random hela tiden :)  

Av EEmma :D - 26 november 2012 20:40

Hum...Svårt :) 

Jag hade velat träffa Ulrik Munther, Sen hade jag nog velat träffa dom i Dead by April också. Justin Bieber hade också vatt kul att träffa...Aa, det är väll typ kändisarna och det finns ingen annnan jag vill träffa direkt, inte som det är just nu. Många träffar jag ju varje dag med tanke på skolan och så :)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards