emmaellerva

Alla inlägg den 14 november 2012

Av EEmma :D - 14 november 2012 21:12

Bilderna i förra inlägget är ju tagna för ett år sen. Det är min naturliga hår färg. Innan jag började färga det svart och nu brunt med mycket rött. Vilken skillnad det är på då och nu..

Då:
   '
Nu:
 

Jag tycker personligen bättre om den färgen jag har nu än min naturliga färg ;)

Av EEmma :D - 14 november 2012 21:05

Det får bli bilder som jag redan har laggt upp på bloggen. Min andra dator la ju av så jag har inga bilder från förra året.

Nämen titta hela 3st bilder ;)

     

Av EEmma :D - 14 november 2012 15:18

jag är jätte sugen på burn och gifflar. allternativt en cholklad boll. jag läste på facebook en som ville ha monster och gifflar. men monster är inte gott så då blev jag sugen på burn ist. och gifflar är vissorligen fruktansvärt gott. men choklad bollar är gott det också. ______________________________________________________________________________________________________sen en helt annan sak. fan vad mörkt det är. ute då alltså. klockan är 3 och det är helt svart, jag får ha ficklampa för att hitta till bussen. nej, jag skoja bara. jag hittar i mörkret också. nej, så mörkt är det inte. men. det är mörkare än vad det var när det var ljust. ______________________________________________________________________________________________________haha, men nu kommer väll bussen snart, sen som vanlig. ikv ska jag rida på fältet tror jag.

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards