emmaellerva

Alla inlägg den 5 november 2012

Av EEmma :D - 5 november 2012 18:02

Mja, jag är klar med läxorna nu och efter som att jag varit så duktig förtjänar jag verkligen att spela lite sims. På tal om sims så ska Maja, jag och Sofia ha en gamingkväll snart ;) Nårra i skolan snackade om LAN och så tänkte vi att vi tar det till vår nivå så vi ska spela Sims2/3 ;)


Och ehh. detta är "familjen" Jag spelar på nu. Miranda Modig. Hon har en lipsill som heter Viggo ;)

Jag har blider på henne och huset hon bor i men inga bilder på Viggo tyvärr :/

    
Hon är dessutom Schack mästare. ^^ Nästan...Hon är på första nivån som schack spelare.




Av EEmma :D - 5 november 2012 16:14

Eller jag borde plugga men just nu är koncentationen slut. Jag har skrivit klart slutsatserna på fysik labbarna som skulle varit inlämnade idag och sen är det bara hemmuppgiften i fysik som skulle varit inlämnad vecka 42, religionen som skulle vatt klar idag och sen tror jag inte att det var mer... Jag fick en lite uppenbarelse och insåg att jag måste nog göra dom sakerna som jag har missat/inte gjort och idag är ju ett bra tillfälle.

Dock fick jag A på fysik provet och så fick jag B på Engelska provet, uppsatsen.

Jag måste göra det idag men just nu känner jag mig typ exakt såhär:

 
Och det ska ju inte vara klart förns imorgon och klockan är bara halv 5, dessutom har jag redan skrivit slutsatserna vilket innebär att jag har gjort typ en tredjedel av läxorna. SÅååå jag förtjänar en paus så att jag kan blogga och spela lite Sims3. Jag har ju trotts allt hela kvällen på mig

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards