emmaellerva

Alla inlägg under september 2012

Av EEmma :D - 30 september 2012 22:41

Ska färgläggas också ^^


Klicka på bilden för att se den större. Inte för att jag tror att det blir bättre men :P
 

Av EEmma :D - 30 september 2012 21:51

   

Av EEmma :D - 28 september 2012 21:57

Idag har jag haft en sån dag när jag börjat gråta för minsta motgång. Sen jag kom hem från skolan ungefär då. Men jag har sån träningsvärk från gympan, så jag har ont överallt, Jag är trött så jag vet knappt vad jag ska ta vägen och fuling var jätte jobbig att rida. 


Det har varit mycket bråk och så denna veckan så jag är rätt slut. Skönt med helg! Vi ska vara iväg typ hela helgen. JAG VILL SOOOVA! Folk som bråkar visst dom är dryga som fan men dom är lätta att ignorera. Men allt låtsas ignorera dig är lite värre, rätt mycket jobbigare. Men ååå. jag vill inte iväg och träffa släkten. Det är inte kul. Jag vill vara hemma och bara ta det lugnt. Jag kommer inte få en ända sovmorgon denna helgen!? :o


Känner mig duktig som har varit i stallet och ridit varje dag denna veckan. Och han har varit duktig hela veckan! Men idag gick det inte alls. Sadeln ligger så jävla fel så det är jobbigt för oss båda. Jag får ont i ryggen och Dökkvi går i fel form, obalanserat och helt fel. SÅ TRÖTT PÅ DEN! 


Jaja, så nu sitter jag hemma iaf, Känns lite bättre efter lite choklad. Så nu känner jag mig lugn igen :) Lysande...Eller inte. Jag har bara en av fyra lampor på rummet som fungerar. Alla har gått sönder på ett eller annat sett denna veckan och det förvånar mig inte om den som funkar helt plötsligt känner sig mobbad och inte vill vara den som är annorlunda så att den också slutar lysa.. 


Lite fail-bild jaa men 

 

Av EEmma :D - 28 september 2012 21:39

Att alla borde kolla ;)

Av EEmma :D - 28 september 2012 11:01

Världens roligaste lektion i historien......... tur att vi bara har det en gång i veckan!

Av EEmma :D - 27 september 2012 19:54

Har jag sagt att jag är stolt över mitt liv? 

Har jag sagt att jag gillar det?

Tur att jag har min älskade häst som alltid finns.

Vänner och pojkvänner sviker, kommer och går. 

Men min underbara häst finns alltid där vad som än händer. 

Sviker aldrig. Lämnar aldrig mig för han slutar inte älska mig. 

Och jag slutar aldrig att älska honom. 

 

Av EEmma :D - 27 september 2012 19:42

Här är lite bilder från när jag red i Grustaget igår. Emma Karlsson fotade :)

           

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards