emmaellerva

Alla inlägg under april 2012

<3

Av EEmma :D - 30 april 2012 23:10

Skiter i vad dom säger. Utan dig är jag halv. Jag är så rädd, så rädd för att förlora dig <3

     

Av EEmma :D - 30 april 2012 20:14

Jaa, Magnus kom på ett rätt smart sätt att få mig att lägga in kläderna i garderoben. Vi är ofta ovänner om att så fort jag lämnar datorn måste jag dra ut sladdfan. Så när jag var i stallet hade han tagit laddaren. Sen när jag då ville ha tillbaka laddaren var kravet att jag skulle städa undan mina kläder först. Så då gjorde jag det och hittade laddaren längst ner i högen med kläder. Måste erkänna faktiskt att det var rätt smart.......


Har varit i Kjuge och grillat med familjen. Det var mysigt och kul faktiskt. Trots att det blev lite kallt på slutet.


       

Av EEmma :D - 30 april 2012 15:36

Det är bra med denna datorn för jag kan hur lätt som hellst skriva på Grekiska ^^ Jag bara klagade på att jag har ont i halsen. 


Var nyss i stallet. Det gick asbra! Sofia och jag red ut i detta UNDERBARA väder. Det är typ 20 grader och soligt. Riktigt härligt. Man blir så glad :D

Vi ska ju iväg, och då skulle vi egentligen vara där mellan 3 och halv 4. Så stressade jag livet för att hinna bli klar innan halv och så när klockan är halv har jag hunnit duscha och göra mig i ordning så kommer jag upp där uppe med andan i halsen och svettas ihjäl. Tror ni inte att mamma då säger att vi ska köra kl 4 ist .___. 


Jag tror att jag ska börja skriva på Grekiska, det var ju kul ju ^^ Eller ja, det är ju svenska ord med grekiska bokstväver. MEN ändå. 

 

Av EEmma :D - 30 april 2012 10:58

Mina planer idag är att jag ska till stallet. Ja, och sen ska jag fira valborg med familjen. Nej, men det kan bli mysigt :) 

Hjälp, sen är det bara imorgon också som vi är lediga sen börjar skolan igen. OJ, vad jag längtar! efter som att jag ogillar starkt att gå och lägga sig när man vill och vakna när man vill, äta frukost framför tvn, sätta sig framför datorn och bara njuta av att vara ledig. Skoja bara! Jag älskar att vara ledig!! Vem gör inte det herregud ;D


Japp, så nu sitter jag här vid datorn och verkligen njuuuter av att vara fri att göra vad jag vill! Fast jag tror nästan att jag ska göra de sista so uppgifterna nu när jag ändå inte har något att göra....^^ Jag är inte pluggis, bara naturligrt smart och så bryr jag mig om framtilden :D   

Av EEmma :D - 29 april 2012 18:03

Jag blir så frustrerad så jag vill bara kasta min miniräknare på en krukväxt. Helt seriöst. Jag får damp, eller något annat kul. Jodå, allt är bra i mitt liv just nu. afan, jag måste sluta ta åt mig av vissa saker. Så nu har jag slutat med det och NU är allt bra i mitt liv :) 


Jodå, var i stallet med Sofia innan, efter som att hon redan ridit fick jag rida själv. Dock hjälpte hon mig på ridbanan. Hoppade idag och Sofia fotade. Snällsigt värre. Ja, det gick hyffsat faktiskt. det gjorde det. Om man bortser från hans tramsande och att vi knäckte en bom så gick det bra. 


Nu ska jag bara sitta här och glo, hoppas på att det blir kväll så att jag kan få gå och lägga mig. Och hoppas på att allt är bra när jag vaknar..

Bilderna ska ni också få se ^^ Ni vet om det att om ni klickar på bilderna så kan ni se dem i lite större storlek :)

                       
För er som då undrar hur det ser ut när jag tar på mig sporrarna, varsågoda, här har ni en bild på det också x)
 

Av EEmma :D - 29 april 2012 17:39

  
Om det är lite otydligt så står det att sidan är på Svenska och om jag vill översätta den ;) 

Av EEmma :D - 29 april 2012 13:31

fett härligt, ligger ute i solen med datorn i knät. Det är ju riktigt skönt här där det inte blåser.   

Av EEmma :D - 29 april 2012 12:09

Nu är det såhär va att jag måste ha dom hära shortsen! typ nu.   

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards