emmaellerva

Alla inlägg den 19 april 2012

Av EEmma :D - 19 april 2012 20:27

Visste ni att det är fredag imorgon? Nu vet ni. Om ni inte visste ^^
Vet ni en annan sak? Jag är övertrött. Nu vet ni det också xD 

Av EEmma :D - 19 april 2012 18:27

Är det alltid så att jag måste snabb blogga för att jag inte har tid? Det är hur underligt som hellst faktiskt.


Var är solen när man behöver den!? Jag är så trött på detta trista kalla blåsiga väder. Det är April! det ska inte vara kallt då, det funkar liksom inte riktigt, April är en vår månad, inte en höst månad!! Dålig stil asså. 


Jag tror nästan att jag bara ska umgås med killar faktiskt, det är jävligt mycket lättare, Det är inget skit snack om andra som man ändå inte vill höra, inga speciella krav och inga löjlig bråk om meningslösa saker som det kan vara mellan tjejer ^^ hahah, det är så enkelt att vara med ett killgäng som sagt ;D


Slutade 2 idag i skolan efter som att hovslagaren skulle komma vid 3. Chill, dock måste jag sitta och göra so.n som jag missade nu ist. Kanske ska börja med det? Får väll göra det när jag har bloggat klart ;) 

Så jag kom hem halv 5 ungefär och då skulle jag egentligen kunnat ha all tid i världen, det hade jag också fram till dess att Rikard och jag kom på att vi skulle träffas, Så då träffade jag dom, var där kanske en halvtimme. Sen var dom tvungna å sticka. Hade fett kul trots att det bara var en halv timme och att jag höll på att frysa ihjäl ;)

Härligt att jag känner först efter att jag har duschat att håret mitt luktar cigarrett rök, haha ;D Nä, jag röker faktiskt har inte tagit ett ända bloss i hela mitt liv (ojojo, fröken duktig här) Nä, men det var helt sant, dock finns det ju andra som jag är med som röker. Men jag tycket ändå att det är rätt okej för jag tycker av någon konstig anledning att det luktar rätt gott x)


Bjuder på dom 2 också när jag ändå är igång  ;D

           


Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards