emmaellerva

Alla inlägg den 5 april 2012

Av EEmma :D - 5 april 2012 11:53

På min mamma! Alltså seriöst. Jag dricker inte (alkohol då) för jag tycker att det smakar så sjukt äcklig! Och mamma fick för sig att det luktade vin på mitt rum så hon har fått för sig att jag dricker. Nej, nej och åter nej! Senast jag drack smakade jag lite av mammas vin när Magnus fyllde år, dvs förgår. Innan dess kan jag inte minnas när jag smakade något som innehöll alkohol.Mamma tror som vanligt att jag ljuger och hotar med att jag får flytta till pappa om hon känner att "situationen är ohållbar och hon inte kan kontrollera mig" vaddå inte kan kontrollera mig!?! Vad tänker hon sig, att jag ska sitta på mitt rum och spela schack och lämnar jag rummet ska hon ha koppel på mig så att jag blir en jäkla fånge och får sitta och titta ut igenom fönstret och se på när alla andra är ute osv. Ja, jag är bara 14 och fattar ju att det finns gränser för vad som är rimligt! När jag är 90 kommer mamma sitta som ett skelett och vakta mig. Har hon tur dör jag oskuld med A i alla ämnen, jag har aldrig gjort dumma saker som man gör när man är ung osv! Nu blir jag snart riktigt arg! Så jag ska ta och lugna ner mig... Hon kan få leta igenom vart ända ställe i mitt rum om hon vill för hon kommer inte hitta någonting som innehåller alkohol . Kan hårspray lukta vin? x) det är det ända det skulle kunna lukta på mitt rum!

Av EEmma :D - 5 april 2012 00:36

låg och tänkte för mig själv att, nä, nu ska jag ta å sova! fast jag ska bara blogga först.... ^^ hopplöst. kommer somna lycklig med ett leende på läpparna, 4 April blir ett datum att minnas :) jaja, natti natti ^^ super onödigt inlägg, men det får ni leva med ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards