emmaellerva

Alla inlägg den 20 april 2012

Av EEmma :D - 20 april 2012 23:45

Var på museet med klassen idag och så skulle vi typ skriva en berättelse och detta är vad Sofia och jag kom fram till xD Det var kul då och när vi flummade till det med rörelser blev det inte mycket tråkigare ;D


jag låg i min ensamhet bland många barn med små skador, jag låg på ett stökigt sjukhus och kände sorg bland alla lådorna, det var mycket arbetande folk, sen såg vi ett hus falla, vi sprang ut och föröskte hålla emot, men tillslut så dog jag av trötthet och utmattning. Jag förslyttades till min begravningsplats på kyrkogården brevd tältbyn.. 

Av EEmma :D - 20 april 2012 21:18

Folk kan säga vad fan dom vill för i mina ögon är du underbar. Jag är så lycklig med dig. Älskar dig! 

 
Sen att jag råkar vara fulast i världen är ju sin sak, stå ut med det, jag har inga andra bilder ;)     

Av EEmma :D - 20 april 2012 20:56

I brist på liv sitter jag själv framför datorn en fredag kväll. Nej, skojade bara, faktiskt. Skulle egentligen vatt i Kiaby men det sket sig med det. Så jag träffade Rikard och Jonte ist. Men det stämmer dock att jag sitter själv. Fast efter som att jag gjort massa annat också gälls det inte som att jag inte har något liv ;D


Nej, jag orkar inte skriva nå vettigt om skolan så det hoppar jag över. 


Sofia och jag red ut idag. Fett kuuul. Dökkvi var fett seg till en början men sen hitta jag en pinne som jag lagom att ha som spö sen gick han bättre. Tur att jag tog sporrarna iaf, tänkte att jag skulle strunta i det men jag struntade i att strunta i det. Jag tog alltså sporrarna för er som inte hängde med.

    

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards