emmaellerva

Alla inlägg den 14 april 2012

Av EEmma :D - 14 april 2012 20:58

Jag är så otroligt övertrött och så sitter jag och läser poäng lösa och andra roliga historier på internet xd


Det var en gång 2 muffins som satt i en ungn, då sa den ena:

-åh, vad det är varmt här!

Då sa den andra:

-AHHH!! En talande muffin!!



Varför ska man inte gå in i djunglen mellan 3 och 4?  :D

Svar: För att elefanterna tränar fallskärmshoppning.


Varför är Krokodilerna platta?

Svar: För att de gick in i djungeln mellan 3 och 4 xD



Det var 2 älgar som satt i ett träd och filosoferade, då kom det en abborre och landade i trädet brevid. Då sa den ena älgen: Han bor nog där.



Alla barnen hette Olof förutom Anders för han hette Sven.



Det var en gång en trött gris. Så åkte han till England och blev Pig(g)



Det var en gång 3 mystiska Norrmän och ett okänt antal finnar som var ute och gick. Flera av de mystiska norrmännens hundar och ett okänt antal av det okända antalet finnars katter hade dagen innan blivit överkörda av mystiska fordon i form av bilar.plötsligt gick ett okänt antal av det okända antalet finnar och de mystiska norrmännen upp i rök. Och kvar fanns endast ett okänt antal personer av okänd nationalitet.

Av EEmma :D - 14 april 2012 19:08

             


HUR JAG RITADE DÅ:

HUR JAG RITAR NU:



     
Av EEmma :D - 14 april 2012 18:24

ojojoj, jag är trött, och på bra humör är jag också. Det var ett tag sen faktiskt, men ända sen jag kom till stallet idag har jag varit på bra humör. Hoppas att det håller i sig!


Satt och ritade och spelade sims typ hela förmiddagen. Tillsist orkade jag ta mig till stallet. Egentligen hade jag inte tänkt rida men när Sofia ändå skulle rida ut hängde jag också med. Super härleeet väder. Synd bara att Dökkvi inte lät mig njuta av det, han var pigg som tusan så jag kunde bara fokusera på att hålla in honom. Jag ville verkligen inte att han skulle sticka med mig eller kasta av mig och sticka själv. Har inte ridit ordentligt sen jag ramlade av så jag var ju lite små nervös ;) Men det gick bra faktiskt ^^ 

Det var längesen jag var med Sofia och längesen jag pratade ordentligt med henne och insåg hur mycket jag har saknat det :( Jag MÅSTE bli bättre på att vara med dom också i skolan. Fast det är lite jobbigt efter som att det finns saker som gör att jag inte känner mig riktigt välkommen i det gänget längre. Så synd för jag trivs ju med mina vänner, De flesta av dom iaf ;) Det måste lösa sig innan sommaren iaf (Det ska jag se till att det gör) Annars har jag ju problem efter som att jag nu är mycket med niorna och dom slutar ju så ;) Missförstå mig inte nu, jag VILL vara med mina tjejkompisar i klassen också, jag tycker jätte mycket om dom. 


jaa, så nu sitter jag här och är något propmätt. Lax, potatis och kall dill-sås till middag och chips på det. Nu behöver jag inte äta på flera dar! Åtminstone inte innan frukost ;)


suddig men whatever ;D

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards