emmaellerva

Alla inlägg den 13 april 2012

Av EEmma :D - 13 april 2012 21:33

lite film tips dåja.

Satt och kollade lite bloggar så var det en tjej som tipsade om denna och sa att den var bra, och efter som att jag ändå inte hade något bättre för mig började kolla. Den var riktigt bra faktiskt, sorglig, till och med jag som inte gråter till filmer satt faktiskt och halvgrät någonstans i mitten. Detta är den första av 6 delar.

 

Av EEmma :D - 13 april 2012 18:18

Och jag är jätte övertröööööttt! Så jag är nåååågot flummig :P


Och jag har fortfarande inte mycket att skriva om. Jag är ju inte jätte mycket i stallet så det är väl inte så kul om jag bara skriver: Cyklade snabbt till stallet, mockade cyklade hem, det regnade som fan. Det är ju inte kul, eller hur?


Jag älskar att få spontan sms där det står tex: Du är underbar


Har inga speciella planer för helgen mer än att ta det som det kommer. Ska ju givetvis till stallet. Ska faktiskt rida också nu när jag har mycket tid på mig. Får vi se hur det går med tanke på hur många gånger jag har ridit denna veckan.....Även fast han kommer vara pigg som fan tror jag att jag ska rida i grustaget. Fast jag ska ta en annan väg ner där. Hoppas på att det går bättre än senast............Fast så länge vi kommer hem som nogurlunda vänner och jag sitter kvar går det bättre än sist. 

Nu däremot ska jag glo på film ;D


Lägger upp lite bilder från när jag fotade vid järnvägen och lite andra platser i Bäckaskog, vissa har jag lagt upp innan....:P                              

   

Av EEmma :D - 13 april 2012 10:26

Emmaellerva, följer er om ni följer mig, you know ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards