emmaellerva

Alla inlägg den 18 april 2012

-

Av EEmma :D - 18 april 2012 20:37

Så jäkla bra rubrik...


Jag är på så dåååååligt humör! Har varit det hela dagen faktiskt. Som om att ni i min klass inte har märkt det x) Vaknade väll på fel sida helt enkelt. Sen kan det också bero på att jag varit rätt deppig de senaste dagarna och tagit åt mig av saker ist för att som vanligt ta strid om det. Och idag har jag varit på "Bättre humör" om man säger så, så nu har alla fått igen ^^


Red ut med Sofia idag, roligt värre, Gick bra faktiskt. Och imorgon kommer hovslagaren vid 3 så jag får förhoppnings vis sluta skolan en timme tidigare ^^ 


Idag ska jag gå och lägga mig tidigare så att jag iaf inte blir på dåligt humör för att jag är trött. 

 

Av EEmma :D - 18 april 2012 20:24

1, Det är omoget att kommentera anonymt. Kan ni inte stå för era åsikter ska ni inte skriva något överhuvudtaget. 


2, Tycker ni att min pojkvän är ful är det upp till er,det kan inte jag bestämma över, men om ni inte har något snällt och vettigt att säga, var vänliga håll käften då. Han lär inte bli snyggare i era ögon. Och sen är det ju just så att det är MIN pojkvän och det är inte ni som är tillsammans med honom, Det är JAG som är tillsammans med honom och i mina ögon är han vackrast i världen och helt fkn underbar. 


3, Sen vill jag också berätta att jag är tillräckligt gammal för att ta ansvar och kan göra egna val utan att folk ska hålla efter mig och berätta för mig vad jag ska göra och inte göra.

 


4. Att ljuga är alldrig något bra sätt att få mig att erkänna saker som jag inte sagt annars. Lite smart är jag och jag kan räkna ut vad som är rimligt och inte. Sluta ljug. OCh nu kan jag riktigt se framför mig hur ni bara: Men du luger ju också hela jävla tiden, ingenting du säger är sant osv. Orkar inte ens säga något om det för att ni vet egentligen att det inte är sant.  

Japp, tänkte bara förmedla det, ha en bra dag ^^ 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards