emmaellerva

Alla inlägg under oktober 2012

Av EEmma :D - 31 oktober 2012 21:25

jag har ju inte bloggat idag. och det kommer jag på nu... Men bättre sent än aldrig va?

Jag sov hos Amina med Maja, Sofia och Emma i natt. Maja, jag och Sofia sov på golvet bredvid varandra. Emma och Amina tröttnade på att vi pratade så dom gick upp och la sig på soffan. Då tog Sofia Aminas säng och jag och maja hade 2 madrasser var. Jag kunde knappt sova inatt. men det var först när maja började prata som jag insåg hur lätt jag sov. Så det slutade med att jag sov i Aminas säng. För att göra en lång historia kort. 


Idag har vi börjat spela in en skräck/komedi film och nu ska jag försöka mig på att annimera ett intro...Det kan gå precis hur som hellst..

Jag hittar ingen bra och passande bild så det får bli den.

 

Av EEmma :D - 30 oktober 2012 22:07

jag köpte jogginbyxor igår. dom är redan sönder! fan vad sur jag bli. :P

Av EEmma :D - 29 oktober 2012 12:18

Mamma och bröderna är på Andys Lekland och undertiden har jag helt spontant bakat chokladbollar, städat rummet och dammsugat rummet. Helt av egen fri vilja :D 

Sen ska jag och mamma in till stan. Vaccination, usch, hatar sprutor :S Sen ska vi antagligen gå lite i stan. Och jag har, tro det eller ej, övertalat mamma att köpa mjukisbyxor till mig! Jag har alltid varit så anti mjukisbyxor men nu har jag börjat gilla det. Jag brukade låna av mitt ex när jag sov hos honom och det var väll typ då jag började inse hur skönt det är. Jag lånade Majas när vi hade orienterings dag också ;) 

Följ mig gärna på Instagram också @Emmaellerva

 


Av EEmma :D - 28 oktober 2012 17:54

Detta är vad jag har gjort idag. Tappade egentligen intresset efte halva därav resultatet men efter som att jag inte hade något annat för mig så fortsatte jag ^^

 

Av EEmma :D - 28 oktober 2012 01:15

Vaknar man mitt i en underbar dröm? När man sen inte vanknar hur mycket man än vill i en mardröm? Och varför kan man knappt springa när man är jagad i drömmarna? 

Mykcet underligt.

På tal om drömmar så drömmde jag om mitt ex i natt. För att göra en lång historia kort drömde jag att vi blev tsm igen. Det är en bra dröm och givetvis så vaknar jag mitt i den. 

Mitt ena ex har jag saknat typ hur länge som hellst men jag har kommit över honom nu och han andra kom jag över direkt. Mina vänner har rätt elaka smeknamn till båda 2. Det borde vara jag som hatar dom för vad dom gjort men det är mina vänner som hatar dom. Jag bryr mig inte så mycket. ;) 

Jag tror varken på kärlek vid första ögonkatet eller "Vi kan fortsätta vara vänner" 

Sen har jag sån otur med killar också...Fast sen får jag skylla mig själv lite att jag blir utnyttjad när jag har så svårt för att säga nej och såra någon. 

Det där med att fortsätta vara vänner tror inte jag på. För vissa kanske det funkar, det finns säkert såna fall. Lite komiskt att killen som bara lämnade mig händer det att jag smsar med ibland så han har jag fortfarande kontakt med. Men han som sa att vi skulle fortsätta vara vänner har inte sagt ett ord till mig sen vi/han gjorde slut. Inte för att jag har sagt något heller men ändå. 

 

Av EEmma :D - 27 oktober 2012 17:10

           

Av EEmma :D - 27 oktober 2012 17:09

           

Av EEmma :D - 27 oktober 2012 17:00

Imorse när jag vaknade var jag helt säker på att det hade snöat, Det var precis sånt ljus så jag vågade knapp dra upp gardinerna. Dock hade det inte snöat Tack och lov!

Sofia och jag skulle ju fota idag. Egentligen skulle vi fota hästisarna och oss men det blev bara bilder på mig idag. Sofia orkade inte vara modell och ingen av oss orkade med hestarna. Jag fotade lite i trädgården också. Bilderna från idag ska jag lägga upp i 2 inlägg :)

Jag vill ha ett nytt objektiv. Och motljus skydd. Tur att jag har Photoshop ändå nu när jag inte har något motljusskydd ;)


Före PS

 

Efter PS.

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards