emmaellerva

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av EEmma :D - 17 oktober 2012 21:42

Älskar den snubben asså. Och hans musik för den delen. Slänger in ett Grattis också efter som att han fyller år idag. <3
 



Av EEmma :D - 17 oktober 2012 20:48

Vad det var skitit bakom min soffa. När dammsög jag där senast? 


Jaja, skit samma. 

Engelska prov idag. Det gick väldigt bra! Eller det kändes väldigt bra iaf :) Vi skulle skriva en text på ca 100.150 ord. Jag räknade lite snabbt och fick det till över 200....Tror ni man kan få avdrag om jag skriver förmånga ord? Och så räknade jag Didn't, I'll och sånt som ett ord.


Imorgon är det tandläkaren igen. Ska åka hela den långa vägen in till stan för att bara gapa. Eller nu får jag väll visserligen bita igen efter som att det är hur jag sätter ihop käkarna  dom ska kolla. JAg har bitit likadant i 14 år och nu kommer dom på att jag har över bett. tydligen.  Vad lönt om dom säger: Nej, det är inget fel här. Hejdå.

Tänk om det blir så ;) Hade ju vatt skönt och slippa tandställning. Jag missar tekniken :D Sen ska dom andra i klassen simma och det ska inte jag, HA. Jag badar inte med klassen och så är det bara. 

Men jag ska in nån måndag sen bara så att dom ser att jag kan simma detta året också eller om jag helt plötsligt efter 9 år inte kan simma längre. 

Varför ska man varje termin bevisa att man kan simma. Som om det skulle förändras på ett halv år -.- 

-Ja, förra terminen kunde jag simma jätte bra och så men nu har jag glömt hur man gör! Jag kan verkligen inte! Det går inte jag sjunker som en sten. 

Jag menar, hur troligt är det? 

Och skridsko åkning. Det är också obligatoriskt varje år. Varför? Jag har kunnat det i 10 år och jag tror inte det har förändrats detta året heller. 

Meningslöst.


   

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards