emmaellerva

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av EEmma :D - 8 oktober 2012 17:31

Och jag har inte haft tråkigt, det är lite konstigt dock. Jag vet knappt vad jag har gjort idag...


Jag har tittar på film, och sen gjorde jag något jävligt vågat. Bam, bam baaam ;)


Mitt hår är jätte tort och slitet så topparna skulle jag ändå behöva klippa för eller senare. Jag lät mamma göra detta. Det händer inte ofta att jag låter henne klippa mitt hår!! Dock bad jag henne att klippa luggen också. Haha, jag har ingen bild. Tyvärr.

Och det är också en hemsk sak! Jag har glömt kameran med minneskortet i pappas lägenhet!! Det kom jag på imorse när jag tänkte på vad jag skulle göra idag. Vilket innebär att jag inte vet när nästa video inlägg kommer. Jag måste ju lixom ha minneskortet! Fuck. 

Jag vet inte när jag ska in till stan nästa gång. Det kan vara flera veckor!

Jag känner mig ganska handikappad utan det. Jag brukar använda det i systemkameran också så jag kan inte fota förns jag har det :o


Ja, och jag var hemma idag efter som att jag är så förkyld. Määän imorgon ska jag till skolan. Om det inte blir värre under natten förstås. 

 



Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards