emmaellerva

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av EEmma :D - 25 oktober 2012 21:13

min mobil har haft problem sen efter lunch typ. Jag har typ inte kunnat skicka sms, ta emot sms och dom sms jag fått har vatt sånna som jag skule fått tidigare. Tex fick jag ett sms som jag skulle fått i Maj och ett som jag skulle fått för någon månad sen. Hur normalt är det?
 

Av EEmma :D - 25 oktober 2012 15:43

Nu har jag gjort illa handen och det är det ända spännande att berätta.

Denna gången är det dock inte pga bråk och slag som jag gjorde illa handen. Denna gången är det för att jag hjulade *Stavning* på idrotten. Och ingen kommer tro mig. Bara för att jag säger att det var på idrotten. Jag kännde faktiskt för att vara med lite på idrotten idag. Redskaps gymnastik är inte riktigt min grej men jag är väll helt okej duktig. 


Sen tog jag regionbussen hem 10 i 3. Gött att vara hemma tidigt idag. Så nu ska jag till stallet. 

Det är inte kul att rida. Jag ser ingen glädje i det just för tillfället. Men jag vill inte sluta rida. Hoppas att det blir roligare snart :P

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards