emmaellerva

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av EEmma :D - 1 oktober 2012 21:52

Men gud vad jobbig jag är. Nej, men det har vatt en riktigt kul dag.

Studie dag och allt men 20 i 7 vaknar jag av alarmet...Suck...Somnar om och blir väckt av mamma vid halv nio. Mamma skulle in till stan och mina bröder skulle va hemma så dom fick jag ansvar för. Men jag somnade om lika snabbt igen. Sen vaknade jag av att mamma smsade och frågade hur det gick. Det var ovanligt tyst så jag gick upp och kollade till dom och åt frukost,


Sen åkte jag, Maja, Sofia, Oscar och Olivia in till stan och bara gick runder. Eller asså ja, vi åt på subway först. Najsigt! Och sen bara gick vi runt. Vi hade fete kul ;) 


mmm, aa. sen red jag fuling. Oscar och Olivia fotade. Han hoppade helt jävla fantastiskt idag!! :D Synd bara att jag inte tog mig tid att fixa med dom manuella inställningarna utan bara satte den på Auto. Annars hade bliderna blitt fett mycket bättre :P


Ja och nu sitter jag här och är hungrig. Jag har inte ätit sen vi åt på Subway. Och nu kan jag inte äta för att resten i familjen har gått och laggt sig.

Helt sjukt. Mamma brukar fråga på morgonen när jag gick och la mig. Jag brukar svara typ 10, halv 11. Det är inte för sent! Det är rätt lagom en skoldag. Och min lillebror brukar göra holken och säga: 11!? Det är ju mitt i natten! Då brukar jag svara att jag går ju iaf inte och lägger mig på eftermiddagen. Jag räknar inte kl halv 7 som kväll.

Mamma brukar klaga på att jag sover för mycket. Jag sover (på en helg) Mellan halv 1 och 10. Det är INTE för mycket. Mina bröder som sover mellan 7 och 7 sover ju tydligen inte för mycket. Nej, nej. 

         

Av EEmma :D - 1 oktober 2012 00:24

Jag har redan lyckats ha sönder mina hörlurar vilket jag inte förstår hur jag har lyckats med. Jag har andvänt dom varje dag vissorligen men jag har ju inte gjort något som inte är normalt med dom, jag har ju varit rädd om dom. Fan. 

Jag har försökt laga dom men det är rätt hopplöst. :( 

 

Av EEmma :D - 1 oktober 2012 00:16

Awkvard...

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards