emmaellerva

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av EEmma :D - 11 oktober 2012 20:25

Dökkvi har varit duktig de senaste dagarna. Idag red vi i padocken på Rävatorpet och det gick bra. Tränade lite tempoväxlingar och red igenom dressyr programet. Det är typ bara 2 veckor kvar nu :D


Ja, Sofia och jag filmade lite när vi red igår eller när det nu kan ha vatt ;)

Av EEmma :D - 11 oktober 2012 20:15

Snacka om gnällig. Haha. Och jag glömmer hela tiden bort att det gör ont så jag gör saker helt normalt och sen får jag en rejäl påminnelse om det när det gör ont ända ner i armen. Och jag borde inte gnälla om att jag har ont efter som att det är mitt eget fel. Och det är så löjligt också att jag fick så ont av att slå någon. Nu förtjänade han visserligen det... Men ändå och så får jag så ont i handen...Pinsamt.


Jaja, Jag har ju inte uppdaterat så bra men det antar jag att ni har märkt så det behöver jag inte berätta. Menjga har helt enkelt glömt det. Jag har tänkt att jag ska blogga och sen har jag bara glömt det. Men nu ska det bli bättring här.

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards