emmaellerva

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av EEmma :D - 18 oktober 2012 20:50

Jag har blivit kallad både och. Senast härom dan när jag satt försökte hitta en bra pose till en bild att lägga upp på instagram och jag fick kommentaren:

Men Emma, nu får du fan besämma dig. Du kan inte vara både fjortis och Emo samtidigt. 

Jag är väll för fan inget av det? Jag är normal. Lite galen med knäpp humor men det har väll alla. Lyssnar på väldigt blandad musik, har väldigt vanliga och tråkiga kläder. Jag är bar jag helt enkelt.




Fjortis                        Emo

       

Och jag. Den vanliagste outfiten jag använder, (Förutom att det där inte ens är min tröja) Men grunden, Jeans, tjocktröja och linne. 

 


Nu vill ju jag inte vara en sån som ber om ursäkt för att jag är ful på dom bilderna jag lägger upp men ni kan ju ha i tanken att jag var väldigt trött när jag tog den bilden ;)

Av EEmma :D - 18 oktober 2012 20:22

Men du är ful. Jag har blivit lurad.Du skrev nåt om ett slott, det här är ett skjul. Jag har blivit lurad"

Jag har den låten  på huvudet. 


Idag...Jag vet inte vad jag ska skriva. Det har ju inte hänt något kul. Ehm...Eller jo, Kanske. Resten av klassen hade ju bad idag. Jag och några andra var kvar i skolan. Vi hade rätt kul ;) 

Vi kollade på Kalla fakta på tv4 play. Det om Parken Zoo. Jag kan verkligen inte släppa hon parkchefens falska leende. och när dom konfronterar henne och hon inte kommer på någon lögn. Sjukt. 

Sen fick vi sluta 20 min tidigare :D Så Maja, jag och Sofia tog region bussen hem. När jag gick i tunnlen under stora vägen såg jag att någon har skrivit Emma P men stora bokstäver på ena väggen. Reklam för mig?      


Sen red Sofia och jag i grustaget. Mycket klättring och galopp. VI var rätt genomsvettiga när vi kom hem sen. Jag måste verklige ha lyse på cykeln. Jag tänker inte cykla fram och tillbaka till stallet en hel vinter till utan lyse. Nej, tack. Där är läskigt nog som det är. 

 

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards