emmaellerva

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av EEmma :D - 20 oktober 2012 20:08

Imorgon är är det tävling första dressyr tävlingen med Dökkvi. Första gången han tävlar faktiskt. Fram tills nu har jag varit hur lugn som hellst men nu när jag såg start listan blev jag helt plötsligt super mega nervös! Det är visserligen bara 3 st som startar i den klassen. herregud hur ska detta gå? :S


Har jätte seg idag men han hade en fin form hela tiden. Han brukar skärpa till sig på platser han inte vart på innan. Jag hoppas ju på vinst. Jag är en tävlingsmänniska jag sattsar på att vara bäst. Alltid. Men det är ju första tävlingen och jag kan inte förvänta sig att han ska bete sig som en Grand prix häst direkt. Men men :)


Känner mig inte alls som ett kontrollfreak ;)

 

   

Hoppas han kan gå så fint iaf ;)

Av EEmma :D - 20 oktober 2012 19:44

Att jag ska börja använda smink igen? Det är snyggt men det tar sån tid på morgonen...Dessutom är det svårt att få bort ordentligt :P

 

Av EEmma :D - 20 oktober 2012 18:56

Haj. 

Är en fisk. 

Jo, jag tänkte egentligen att jag skulle lägga upp ett till videoinlägg idag men jag vet inte. Jag blev inte jätt nöjd så jag får se när jag orkar redigera ihop det.


Jo, jag sov ganska länge idag. Trött som sjutton! Men är det normalt då att drömma obehagiga drömmar om sina egna skräck historier? 

Jag drömde också om att jag skulle bo på hotell. Först var jag på ett på ett hotellrum som var på typ 50 våningen och fönsterna gick ända ner till golvet. Jag är livrädd för höjder så jag fick panik. Sen var jag på ett annat hotell som inte var lika högt upp men ändå tillräckligt för att jag skulle få panik. Jag var runt på massa hotell. Och på något ställe stod jag vid ett fönster som gick ner till golvet. Plötsligt försvan glaset och jag ramlade ut. 

Creepy drömmar jag har...


Juste jag klippte ju mig för ett tag sen. Ocheeeh, ja så här ser det ut nu. Nu är det extra lockigt också efter som art jag har haft det uppsatt ;)

 
Saknar mitt gamla hår lite faktiskt 

 


Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards