emmaellerva

Alla inlägg den 2 april 2012

Av EEmma :D - 2 april 2012 03:03

tar detta nu, en gång för alla och förklarar, vart ända ord jag säger nu är 110% sant. Vill ni inte tro på det är det upp till er, men det är sant och inget annat. Nu är det även många rykten och annat snack som går om mig, och jag blir så trött på det. Som jag skrev innan vet jag inte vilka jag kan lita på. Dock finns det personer jag verkligen inte kan lita på och dom är jag väldigt försiktig med, tänker mig för noga innan jag pratar med dem osv. uppenbarligen är det någon som jag umgås med eller liknande som vill förstöra mellan mig och mina vänner. Detta uppskattas inte kan jag ju säga! Med tanke på att saker jag sagt till vissa personer råkat komma i helt fel händer vet jag inte vilka jag kan lita på. Tänker inte lita på någon, förutom vissa, under tiden det är så rörigt. Jag vet också att folk sprider rykten och snackar om mig och en kille jag umgås med. Det finns säkert något rykte som är sant men 9 av 10 är INTE det. Lita inte på allt som sägs om mig, fråga mig om ni undrar över om det är sant så kan jag avgöra om det är sant eller inte. Jag kanske inte berättar alla detaljer runt det, beror på vem som frågar, men jag kan iaf säga att: Ja, det är sant, eller: Nej, det är inte sant. Så var vänliga och sprid inte rykten om mig och lita inte på de rykten som sprids utan att fråga mig om det är sant.

Av EEmma :D - 2 april 2012 02:24

Vad jag gör uppe vid denna tiden? inte jag heller....Jag har vaknat mitt i natten och varit klarvaken flera nätter i rad. Jag somnar i helt lagom tid sover en timme eller 3, vaknar och kan intE somna om....förns typ 2-3 timmar senare. Sen brukar jag bli väckt av sms kl halv 8 igen........^^ <3 Det gör mig inte så mycket! men att vakna mitt i natten!? Varför detta, fruktansvärt onödigt! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Nu när jag ändå bloggar för en gångsskull kan jag ju skriva lite mer? Det var ju 1 April igår, någon som blev lurad? Eller var det kanske någon som lurade någon? faktiskt så blev jag varken lurade eller lurade någon. Jag hade tänkt det, det var rätt smart, men sen blev det verkligen inte tillfälle för det :/ _______________________________________________________________________________________________________________________________hela mitt liv är upside down just nu! just för tillfället vet jag knappt vem jag kan lita på och allting är väldigt, väldigt, rörigt. Jag hoppas verkligen att det löser sig snart, det är rätt jobbigt som det är nu :// Men bitarna faller väll på plats för eller senare ;) Kanske att jag skulle försöka ta och sova? jo, det låter vettigt ;) Godnatt på er

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards