emmaellerva

Alla inlägg den 29 april 2012

Av EEmma :D - 29 april 2012 18:03

Jag blir så frustrerad så jag vill bara kasta min miniräknare på en krukväxt. Helt seriöst. Jag får damp, eller något annat kul. Jodå, allt är bra i mitt liv just nu. afan, jag måste sluta ta åt mig av vissa saker. Så nu har jag slutat med det och NU är allt bra i mitt liv :) 


Jodå, var i stallet med Sofia innan, efter som att hon redan ridit fick jag rida själv. Dock hjälpte hon mig på ridbanan. Hoppade idag och Sofia fotade. Snällsigt värre. Ja, det gick hyffsat faktiskt. det gjorde det. Om man bortser från hans tramsande och att vi knäckte en bom så gick det bra. 


Nu ska jag bara sitta här och glo, hoppas på att det blir kväll så att jag kan få gå och lägga mig. Och hoppas på att allt är bra när jag vaknar..

Bilderna ska ni också få se ^^ Ni vet om det att om ni klickar på bilderna så kan ni se dem i lite större storlek :)

                       
För er som då undrar hur det ser ut när jag tar på mig sporrarna, varsågoda, här har ni en bild på det också x)
 

Av EEmma :D - 29 april 2012 17:39

  
Om det är lite otydligt så står det att sidan är på Svenska och om jag vill översätta den ;) 

Av EEmma :D - 29 april 2012 13:31

fett härligt, ligger ute i solen med datorn i knät. Det är ju riktigt skönt här där det inte blåser.   

Av EEmma :D - 29 april 2012 12:09

Nu är det såhär va att jag måste ha dom hära shortsen! typ nu.   

Av EEmma :D - 29 april 2012 10:35

Jag är otroligt rastlös, med det finns inget jag känner för att göra heller. Idag tror jag att jag ska rida i grustaget, mer än så vet jag inte. Känns som att denna söndagen kommer gå väääääldigt långsamt. 


Det är tekniskt, fysiskt och psykiskt omöjligt för mig att passa tider :P Jag vet inte hur många gånger jag har fått springa till bussar, fått panik över att jag redan är 5 min sen till lektioner, glömt bort andra tider och blivit mer eller mindre sen. Vem har jag fått det ifrån?


Jag tror att jag börjar bli sjuk också....:P Har haft ont i halsen lite från och till de senaste dagarna. Vill verkligen inte bli sjuk så jag får låt bli. 


När jag ändå ska till stallet sen tänker jag nog köra lite frihets dressyr med fulingen och fota då också. Det var längesen jag fotade? 


   

Av EEmma :D - 29 april 2012 09:58

jo, detta var la ungefär vad jag köpte igår :)

     

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards