emmaellerva

Alla inlägg under april 2012

Av EEmma :D - 29 april 2012 10:35

Jag är otroligt rastlös, med det finns inget jag känner för att göra heller. Idag tror jag att jag ska rida i grustaget, mer än så vet jag inte. Känns som att denna söndagen kommer gå väääääldigt långsamt. 


Det är tekniskt, fysiskt och psykiskt omöjligt för mig att passa tider :P Jag vet inte hur många gånger jag har fått springa till bussar, fått panik över att jag redan är 5 min sen till lektioner, glömt bort andra tider och blivit mer eller mindre sen. Vem har jag fått det ifrån?


Jag tror att jag börjar bli sjuk också....:P Har haft ont i halsen lite från och till de senaste dagarna. Vill verkligen inte bli sjuk så jag får låt bli. 


När jag ändå ska till stallet sen tänker jag nog köra lite frihets dressyr med fulingen och fota då också. Det var längesen jag fotade? 


   

Av EEmma :D - 29 april 2012 09:58

jo, detta var la ungefär vad jag köpte igår :)

     

Av EEmma :D - 28 april 2012 13:43



Jag med mina extrema drawing skills alltså.... :P Jag har inte lagt ner jätte mycket tid på den, syns kanske? Men det blev väll rätt okej iaf? 

Av EEmma :D - 28 april 2012 13:27

Batteriet till mobilen är nu åter funnet! Så däääm najs. Jag hade nog inte överlevt länge till med den andra xd


Så jag var i stan med Mamma idag. Köpte lite kläder till skolavslutningen, 2 tröjor, ett par asnajsiga skor och 2 halsband ^^ Kanske att jag fixar bilder på allt senare idag. Det var fett mysigt. Det var längesen mamma och jag var i stan så. 


Jag har INGA mer planer för idag. Mer än att jag måste till stallet och mocka. Känner mig inte jätte sugen på att rida i detta vädret :P Det var ju jätte fint väder igår och nu bara regnar det. Så trist. Hoppas verkligen att det blir finare sen, speciellt till sommaren för jag har så himla mycket saker planerade i sommar. Ni får boka tid nu om ni vill träffa mig annars kanske jag inte hinner med allt och alla ^^ Nej, så allvarligt är det inte. 


 

Av EEmma :D - 27 april 2012 20:18

....MEN jag har ju gjort av med batteriet till mobilen vilket innebär att vill jag ha Internet får jag använda modemet ocg det får jag bara ha en timme om dagen. Och igår satt jag och gjorde klart alla SO frågor så då hade jag inte tid att sitta vid datorn. Så det fick bli så.

Jag ska t stan med mammsen imorgon och då ska vi köra inom pappas lägenhet och kolla om batteriet ligger där. Jag hoppas verkligen det för jag står inte ut med den gamla Nokian som jag tvingas ha nu. Jag överlever inte en dag till!!!!!!! xd


Så nu sitter jag, fredag kvällen till ära, i min ensamhet. Nej, men jag har det rätt chill faktiskt, Jag kollade på film nyss och nu medans jag funderar ut vilken film jag se sen sitter jag med datorn i knät, lyssnar på Skrillex och smsar med älsklingen min ;3 


Denna veckan har gått fete snabbt ju! Det var ju måndag typ igår eller när det nu var? Ja,det har gått snabbt helt enkelt.   

Av EEmma :D - 25 april 2012 19:47

Hähä, fett chill, slog besöksrekord igår! :D Kan väll tänka mig varför.... Det är schysst ni som tjallade igår att ni hjälper mig att sprida bloggen. Jag hade nästan dubbelt så många läsare igår än som vanligt. Grattis, ni lyckas göra något bra! * applåder*


Jag får damp på hur vissa tänker, Men det kan jag ju inte skriva här för man får inte ha några åsikter om någonting nu för tiden!!!!  och hur man än gör så tolkar folk  det fel.  Så från och men nu ska jag hålla käften om mina åsikter -.- Jag får ryck!

Och klaga inte på att jag inte skriver ordentliga inlägg. Det kunde ni tänkt på!! 



               





Av EEmma :D - 24 april 2012 19:25

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för vad jag skrev igår. Det var inte alls menat så som vissa tolkade det. Åter igen förlåt för det.

Av EEmma :D - 23 april 2012 20:09

Skulle någon kunna förklara för mig hur jag har lyckats tappa batteriet till mobilen!? Jag kollade klockan på mobilen 5 innan jag gick till bussen och sen när jag satt på bussen var batteriet borta? Hoppas verkligen att det ligger hos pappa...Så nu får jag låna Magnus gamla nokia.............................................

..Det går att smsa (knappt) Men det är också det ända (förutom att ringa då) Snake kan man också spela ^^ Fast det är färgskärm iaf xD Dock har jag inga nummer så ni kan ju smsa mig och skriva era namn eller skriva t mig på facebook. Emma Persson heter jag där ;D


Gick åt skogen med ridningen idag också. Han är så omöjlig. Jag får damp xd Fast jag vet en som kan hjälpa mig att träna och Sofia har i princip tvingat mig att träna för hennes tränare någon gång så hon ska prata med henne. ;P Hoppas på att jag kan få lite tips iaf.


   

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards