emmaellerva

Alla inlägg under september 2012

Av EEmma :D - 27 september 2012 19:19

Haha, ja, jag han inte blogga igår efter som att jag var tvungen att skriva en Historia uppsats som skulle lämnats i måndags...

Nu är den dock överlämnad till läraren, Inte i tid dock men samma vecka iaf. Jag har saker från förra året som jag inte har lämnat in ännu...


Idag har varit en riktigt najs skoldag om man kan säga så. Rasterna har vatt kul. ;) 

Riktigt död efter gympan också. Nu känner jag mig faktiskt duktig som var med. Det var andra gången denna veckan och denna terminen. Jag förstår inte att jag är godkänd. Inte för att jag har något emot det men jag undrar ;)

Redskap och mina armar är som gelé :P

Haha, jag hade en ganska lös tröja på mig så det var ju inte helt lyckat att hänga upp och ner i ringarna eller räcken ;)) Tur att vi bara var tjejer. 

 


Av EEmma :D - 25 september 2012 21:20

Jag vet vad jag ska göra i helgen. Jag ska städa. För jag är trött på att slå ihjäl spindar. 

Jag har dödat 2 nu på väldigt kort tid, Jag är Super-mega-rädd för spindlar. Inte dom små. Men när de är så stora så att dom ser ut som att dom skulle kunna råka äta upp en utan att ens märka det är jag galet rädd för dom. Och do jag har slagit ihjäl hitentills har varit så stora typ. Om ni tänker er en långben spindel fast bodybuilder så kan ni nog tänka er hur dom såg ut!?

Slå ihjäl dom med flugsmällan klarar jag. Men det är knappt! Att sen avlägsna dom från golvet klarar jag dock inte! Så dom ligger kvar där.. Lite som hot också om det några fler har planer på att planka in i mitt rum så får dom se vad som händer och så kanske dom vänder och går. 


 

Av EEmma :D - 25 september 2012 21:13

Hej igen! Jag har ju bloggat på lite andra hemsidor/portaler ett tag nu samt hatt en blogg paus typ hur länge som helst. Jag var fett nöjd med att blogga på Weebly som jag gjorde först men sen när jag inte kunde komma in på den sidan tröttnade jag på att blogga.


Men. Nu börjar jag blogga här igen på min kära gamla blogg. :)


Nu när jag ändå är snäll och börjar blogga igen efter mycket tjat kan jag lika gärna vara snäll och bjuda på mig själv lite;)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards