emmaellerva

Alla inlägg den 22 november 2012

Av EEmma :D - 22 november 2012 21:50

Jag hade lite panik för minneskortet satt varken i kameran, datorn eller stereon så jag trode att det var borta föralltid. Meeen jag lyfte på mattorna och hittade det under den svarta ;)

Sorri att dom är lite mörka men det är ju typ mitt i natten så det är rätt mörkt ute ;)

Visst är jag duktigsom har städat? Det bara blev så igår. Det började med att jag skulle plocka undan från soffam så att jag skulle kunna sitta där sen slutade med att jag städade hela rummet :)

           

Av EEmma :D - 22 november 2012 21:28

Efter skolan satt Sofia och jag och glodde i typ 40 min innan hennes mamma kom, vi kollade på videos på yt och lite annat skojsigt. Sen åkte vi in till Hööks som öppnade i Kristianstad idag, gick där och glodde lite. Efter som att jag ANTAGLIGEN (Inte säkert) Ska låna ut fuling köpte jag inget, det kändes inte helt lönt att göra det.


Imorgon ska jag och några till Lana hos Sofia ;) Vi ska spela sims3 tills vi tröttnar så ska vi kolla på film och fota lite också. Så jag ska bara mocka sen ska jag hem och baka kladdkaka vilket är ett snål-alternativ till att köpa godis. ^^ fast jag är en sån bra kladdkaks bakare så det blir nästan godare ;)

 

Av EEmma :D - 22 november 2012 21:17

Red barbaca på fulingen idag. Av den enkla anledningen att vi var såhär --> I____I nära på att gå omkull när vi red fram. Han kändes betydligt mer balanserad när jag inte hade sadel så det ä ju sadlen som gör både honom och mig obalanserade. Hoppas att det gick bra med hans ben iaf. Dom blev lite skitiga men jag kunde inte se att han hade några sår och han haltade inte så jag tror inte att det var så farligt.

Dock börjar jag misstänka att han har mycket stöv och damm och annan skit i pälsen med tanke på att ridbyxorna gick från svarta till vita undertiden jag red ;) Jag kan ju se om jag sitter snett iaf ;)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards