emmaellerva

Alla inlägg den 20 november 2012

Av EEmma :D - 20 november 2012 19:51

När jag satt och kollade i mina gamla foto album för att hitta en bild på mig och pappa kom jag på att det finns ju jätte många i släkten jag saknar. Jag saknar hur det var när jag var liten, då allt var så lätt och okomplicerat.

Jag saknar Pelle hunden också..

 
Ojoj, där fick ni en bild på mig när jag ver liten också. Jag ska faktiskt lägga upp ett tidsinställt imorgon kl 10 med fler bilder när jag var mindre.


Saknar jag också...Kära vänner, skicka mig inte till psyket nu. Tack på förhand mvh Emma ;) 
     

Av EEmma :D - 20 november 2012 19:24

Jag vet inte när, var och hur det gick till men jag har börjat lyssna jätte mycket på Justin Bieber och jag måste helt ärlit erkänna att han är riktigt bra. Jag har aldrig vatt en av hans haters och jag har aldrigt tyckt illa om honom men nu har jag helt random börjat gilla honom.

     

Av EEmma :D - 20 november 2012 18:37

På idrotten hade vi dans med vår svenska lärare. Fatta vad kul det var! Djungeldans skulle man nog kunna kalla det för att göra det hela roligare. 

Jag tror att hade vi haft vår svenska lärare i irdott hade idrottslektionerna blivit 50ggr roligare. Visst jag gillar verkligen vår nuvarande idrottsläre men hon vågar släppa los lite mer och skämma ut sig och då känns det inte så stelt så då vågar jag också ta för mig mer. 

Men han vi har nu ska sluta efter jul den jävlen och sen ska vi ha läraren vi hade i sjuan.....................KUL. Jag kommer sakna Joakim trotts att jag aldrig är med på idrotten.. :P

 

Av EEmma :D - 20 november 2012 18:14

Det är jag det. 
Svänga går bra, få upp farten går jätte bra. Bromsa...Går inte lika bra. Jag kan fortfarande inte bromsa efter alla dessa år.Men det går bra ändå. Jag kör in i sargen eller slutar ta fart, förr eller senare stannar jag ju. Jag var jätte negativ till att åka, senast igår vägrade jag att följa med. Sen ville jag knappt gå av isen när vi skulle hem. Jag och Maja var väldigt negativa till att åka sen var vi några av dom som åkte mest.......

Så nu har jag skoskav av skridskorna... världens största blåsa på insidan av vänster foten och en liten på höger foten. Jag skojar inte om att den var stor. Det var typ lika stor som en 10a. Fast nu har jag opererat lite så nu är det ingen vätska kvar i dom längre. Fan vad äckligt :S

       
Lite svårt att göra peace-tecken i tumvantar ;)
 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards