emmaellerva

Alla inlägg den 6 november 2012

Av EEmma :D - 6 november 2012 21:25

Uhuhhh, då var bitter-fittan i jeans, linne och tjocktröja igång igen..;P

Är det bara jag som inte förstår mig på trenden med att tröjor ska vara så genomskinliga som det bara någonsin går? Är det inte bara lättare att skita i tröja och bara ha Bh? Det måste ju vara skit kallt nu på vintern att ha en tröja som är typ 0.00005mm tunn? Jag förstår mig inte heller på att framsidan på tröjan ska vara normal kort och baksidan ska vara lång? Det ser ju ut som värsta design missen. Som om designern har tappat bort saxen eller råkat sy ihop fel delar.

 

Av EEmma :D - 6 november 2012 18:58

What a handsome face? Nej, det var inte han som fes. '


Shuuu!  Gör du läxorna? Ah, coolt, vi två borde göra läxorna tillsammans nån gång.


Mjaa, lite trött är jag nog eller det märks kanske? Jag har inget att skriva om :(


Omg...... Bild påm mig och sofia för nästan exakt ett år sen :P

      
Och för att ni ska inse hur mycket vi har förädrats...Så här ser vi ut nu. Mitt hår är dock rödare efter som att jag har färgat det efter att den bilden togs ^^ Och ehm. aa Sofia jag lånade den bilden från din blogggg. (http://jumpindressage.blogg.se/

Sofia: 

 

Jaaaag:

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards