emmaellerva

Alla inlägg den 11 november 2012

Av EEmma :D - 11 november 2012 21:29

Jag är så sugen på att tävla!! Det gick ju rätt bra på förra tävlingen med hästet. Nästa år blir det hoppning också. Och jag är super mega taggad :D  

   

Av EEmma :D - 11 november 2012 18:43

Om nån undrar hur jag ser ut när jag sommar i Majas soffa så har ni en liten fin bild som Maja den busen la upp på Instagram medans jag sov... Tur att jag ser helt okej bra ut iaf ;) Så att jag inte såg ut som en fågelholk ;)

 

Den som kan gissa vad den vita kudden heter får en länkning ;) En ledtråd är att den blev döpt till det i maj, det är ett killnamn och jag har skrivit om en kille som har det namnet tidigare på bloggen ;) Det var 3 ledtrådar men whateväääh

Av EEmma :D - 11 november 2012 18:40

Det finns egentligen inte så mycket att säga om lilla Kristianstad. Egentligen bor jag utanför Kristianstad men det är närmsta största stad.

Det är bokstavligt talat en håla. Sverges lägst belägna stad. Så ja, en håla. 

Nu håller dom på och bygger om hela stan så där är typ total kaoz. 

Ooooch det var typ allt som fanns att säga om Kristianstad...

Hade jag fått bestämma hade jag bott i utkanten eller precis utanför Malmö eller Göteborg :P

     

Av EEmma :D - 11 november 2012 18:07

                       

Av EEmma :D - 11 november 2012 17:28

Idag har jag vatt fotograf idag och jag tror att det blev bra bilder? :) 

Sofia fotade mig också när jag hoppade och där är många bra så hälften av bilderna lägger jag upp idag och andra hälften imorgon.


Det gick inte jätte bra med hoppningen han bara vägrade hela tiden. Dålig dag antar jag :/ 

   

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards