emmaellerva

Alla inlägg den 10 november 2012

Av EEmma :D - 10 november 2012 18:10

Jag är en ananas. 

Nej det är jag inte. För jag är en gråsugga. (För det skrev Sofia i en Facerape för typ ett år sen)

Och efter som att jag inte kommer på något intressant att skriva om mig nu när jag måste hittade jag lite frågor på en blogg som jag tänkte att jag kan svara på ist. Orkar ni läsa alla 100 frågor och svar? ;)

100 frågor.

Vad är klockan? - 18.19

1. Fullständigt namn-  Emma Persson
2. Ålder? -
 14
3. Vart bor du?
 Kristianstad
4. Bor tillsammans med?
 Mamma , magnus och 2 bröder
5. Färg på ditt hus? gul
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född?
 26 Februari
8. Klass? -
 Skolan antar jag? 8.an
9. Vilket år tar du studenten? - haha, jag vet inte vad jag ska göra imorgon ens så det har jag inte koll på
10. Något jobb? - Nej, jag är ett latmask
11. När gick du upp i morse? – När Sofia väckte mig ;)
12. När ska du sova? - När jag är trött
13. Duschat idag? jupp
14. Kramat någon idag?- Hästen 

15. Pussat någon idag? -
 Hästen
16. Vad har du ätit idag? - Chips, mackor och hemma gjord pizza
17. Dagens klädsel? – Jeans och tjocktröja, vad annars ;)
18. Dagens smink? - Inget just nu
19. Dagens sötnos? - Hästen ^^
20. Dagens roligaste? - Jag har vatt så trött idag så inget har vatt speciellt kul...:/
21. Har du många vänner? - 1, det är min dinosaurie. Hubert heter han. Nej, jag vet inte, några stycken 
22. Hur många har du kysst?- 2
23. Vem kramade du senast? -  Hästen ^^
25. Hur många har varit otrogen mot dig? typ 2? Nej men minst 1. Tror jag. 
27. Har du pojk-/flickvän? -
 nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Simon
31. Film? - My little pony

32. Låt? -
 Prendel ft. DanyH Januari session
33. Mat? - Choklad, the one and only
34. Dryck? - coca cooola
35. Färg? - rosa, helt klart

37. Stad? -
 
38. Land? - Gb
39. Ämne i skolan? - Idrott <3 nej men typ...Bild. 
40. Människa? Nej, gråsugga eller ananas kom vi ju fram till


senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Mitt ex? Nej, eller jag vet inte
43. Gången du spydde? – minns ente
44. Gången du grät? - typ måndags tror jag 
45. Pizzan du åt? - nån vecka sen vesuvo med mild sås ;)
46. Gången du var i Göteborg? - sommrans
47. Gången du var i Stockholm? - mins inte, typ förra året
48. Gången du var full? - aldrig
49. Gången du var hög? aldrig



antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma...Kanske...?
54. Tvspel eller datorspel? – Datorn. Inkoplad tiill tvn.
55. Singel eller upptagen?  Upptagen
56. Hångla eller ha sex? - hångla!
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad?
59. Big Brother eller Paradise hotel? - paradise hotel ;)
60. Blont eller svart hår? - svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? – choklad, i alla lägen!
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älskas :D 
69. Leva eller dö? - Leva

 

antal:

70. Personer du älskar? - 43, 3256. 
71. Personer du hatar? - Typ....Ja, det är en del!
72. Gånger du varit full? - ingen :D  
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1
74. Glassar du ätit på en dag? - 2
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 0 :(
76. Gånger du haft minnesluckor? - alltid?. 
77. Gånger du varit hög? -aldrig
78. Personer du saknar just nu? – haha.. Det kan jag inte säga på bloggen, då skulle jag bara verka desperat ;)

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Minst 1


vem:

80. Vill du kyssa nu? - hehe ;) 
81. Ska du träffa imorgon? - Sofia 
82. Sjöng du senast för? - Sofia och maja
83. Hade du senast en msn-konversation med?
 det var inte direkt igår jag använde msn så jag vet inte
84. Spelade du tvspel med senast? -
 Det var typ 47632478236423år sen jag spelade tv spel
85. Vill du ta med på resa nu? - min dinosaurie hubert
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha, jaaa, var ska jag börja, det finns många jag skulle vilja kasta ett berg på. Såatteeeh...
87. Förtjänar att dö? - samma som förtjänar ett berg i huvudet
88. Är söt? - Hubert! Ne, men hästen ^^
89. Vill du sova jämsides med i natt? - samma som jag vill kyssa

vad:
90. Gör dig glad? -
 Mina vänner :D
91. Gör dig ledsen? -
 En hel del
92. Vill du helst göra nu? - Sova. Eller äta choklad glass med choklad sås.
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp sen när jag vaknar
94. Vill du ha nu? - choklad
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
 Pengar, massa pengar 8) 
96. Längtar du till? - jullovet
97. Tycker du om dina betyg? - Jag vet inte. Jag har inte vågat kolla omdömmena för detta året än...
98. Ångrar du i ditt liv? -
 Ingen kommentar
99. Är det bästa som hänt dig? typ allt som hände i april och maj detta året.
100. Hur mycket är klockan? - 18.47

 


Av EEmma :D - 10 november 2012 18:05

Jag har ju knappt bloggat nu på några dagar men 1, jag tycker inte det är kul och 2, jag har inget att skriva om. MEN så hittade jag denna listan på en blogg jag läser så nu ska jag nog komma på vad jag ska skriva om. Skriver om en sak om dagen :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saker att blogga om i 30 dagar:

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Din familj
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Din högsta dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. En tid i ditt liv som du saknar
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagellack
24. Något jag längtar efter
25. Detta är jag beronde av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards