emmaellerva

Alla inlägg under november 2012

Av EEmma :D - 14 november 2012 15:18

jag är jätte sugen på burn och gifflar. allternativt en cholklad boll. jag läste på facebook en som ville ha monster och gifflar. men monster är inte gott så då blev jag sugen på burn ist. och gifflar är vissorligen fruktansvärt gott. men choklad bollar är gott det också. ______________________________________________________________________________________________________sen en helt annan sak. fan vad mörkt det är. ute då alltså. klockan är 3 och det är helt svart, jag får ha ficklampa för att hitta till bussen. nej, jag skoja bara. jag hittar i mörkret också. nej, så mörkt är det inte. men. det är mörkare än vad det var när det var ljust. ______________________________________________________________________________________________________haha, men nu kommer väll bussen snart, sen som vanlig. ikv ska jag rida på fältet tror jag.

Av EEmma :D - 13 november 2012 20:32

Jag har inte berättat om musen jag såg i stallet igår.......

Jag tog upp havre till Dökkvi så när jag hällde upp havren i krubban stod jag vänd mot frysboxen som vi har foder i. När jag då vänder mig tillbaka sitter det en mus på kanten av fodersäcken. Jag reagareade ungefär så som man ser i filmer. Jag skrek. Mest för att jag blev överaskad. För jag är inte rädd för möss...Tror jag :S

Kan det vara farligt att ge hästar havre som det (uppenbarlige) har varit möss i??

Av EEmma :D - 13 november 2012 15:35

Okej, det är rätt svårt..Det finns väll ingen jag ser upp till så..Det är väll mer i smyg att åh, jag hade velat va som henne, hon är så bra på saker jag vill vara bra på och hon verkar va en så stark person. Typ.

Jag ser inte upp till kändisar direkt det är mer helt vanliga personer. 

Det fanns ju knappt något att skriva om detta ju. ;/

 

Av EEmma :D - 12 november 2012 20:01

Som gissade rätt på vad kudden heter ;)

Oscar sa det i skolan och Hanna min kusin kommenterade bloggen så båda får en länkning :)


Svaret är då att kudden heter Rikard. Kudden blev döpt till det i Maj efter att jag blivit dumpad av den riktiga Rikard. Det bara blev så att Maja och Sofa kallade den för det när jag låg över den som jag gör på bilden. Okej det är inte riktigt hela historien men kortfattat ;) Så den har bara fått fortsätta heta det. Typisk oss att döpa saker....hahaha ;)

 

Oscar- http://www.racos.se/


Hanna- sen.se/" target="_blank">http://rosasmafluffigakaninerdoppadeichokladsas.bloggplat

sen.se/" target="_blank">sen.se/

 

Av EEmma :D - 12 november 2012 19:32

Sofia är min absulut bästa vän. Maja och Olivia är också otroligt bra vänner!

Sofia Och jag har samma knäppa humor! Vi har inte varit vänner i mycket mer än ett år men det känns som typ en evightet. Jag har Dökkvi hos henne och våra ridturer är alltid lika spännande. Som när vi red vilse och blev utskällda av en tant ;) Vi hade en vandrande pinne som hette Björn ett tag också ;) aahh, vad mycket kul vi har hunnit med detta året :) Ska bara tillägga att Sofia och jag är VBFFEHSILY ;)))

Maja och jag är riktiga proffs mördare på Sims2, på en familj har vi en hel kyrkogård och på en annan hade vi en kille som hade massa saker samlade, typ polisbilar, kvastar, plumbober och massa annat ;) Maja har också alltid stöttat mig i mina förhållanden. Vilket alltid har varit bra trotts att jag inte alltid har velat erkänna det direkt. ;)

Olivia har jag känt så länge jag kan minnas. Vi träffas inte så ofta utanför skolan längre men vi har massa knäppa minnen och massa interna skämt som Agda och BArtil. och Adam (plast djur) xD herregud vad kul vi har haft i våra dagar! Vi har gjort typ allt tillsammans. Och typ alltid har vi haft kul. Som när vi åkte tåg från Malmö, det är typ sista gången jag gav henne tuggumi! ;)

aa, det är dom äldsta bilderna först och blandat på alla 3 ;)

                                                                   

Där är så många bilder så jag skulle inte kunna ha dom i normal storlek men skulle ni tvunget vilja se bilderna stor är det bara till att klicka på dom :)  

Av EEmma :D - 12 november 2012 10:00

                   

Av EEmma :D - 11 november 2012 21:29

Jag är så sugen på att tävla!! Det gick ju rätt bra på förra tävlingen med hästet. Nästa år blir det hoppning också. Och jag är super mega taggad :D  

   

Av EEmma :D - 11 november 2012 18:43

Om nån undrar hur jag ser ut när jag sommar i Majas soffa så har ni en liten fin bild som Maja den busen la upp på Instagram medans jag sov... Tur att jag ser helt okej bra ut iaf ;) Så att jag inte såg ut som en fågelholk ;)

 

Den som kan gissa vad den vita kudden heter får en länkning ;) En ledtråd är att den blev döpt till det i maj, det är ett killnamn och jag har skrivit om en kille som har det namnet tidigare på bloggen ;) Det var 3 ledtrådar men whateväääh

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards