emmaellerva

Alla inlägg under november 2012

Av EEmma :D - 26 november 2012 20:28

Jag vet inte faktiskt...Jag har inga drömmar så. Inte som jag kan komma på så nu. Visst det mycket jag hade velat att det skulle hända men det är inte mina högsta drömmar direkt. 

 

Av EEmma :D - 26 november 2012 20:07

Ganska nöjd...Dock sikiftar bilderna lite långsamt men jag orkar inte bråka mer med ps nu :P

 

Av EEmma :D - 24 november 2012 17:36

Trotts tiden jag gick och lade mig inatt är jag pigg idag och vi fortsätter spela Sims. Nördiga som vi är. Dom andra töntarna somnade någon gång mellen 12 och 2. Själv gick jag och la mig kl3. Då trodde jag inte att jag var trött men uppenbarligen efter som att jag somnade direkt. 

Innan idag har vi fotat lite modell bilder så jag lägger upp några när jag orkar. :) 

Jag är också lite efter i dagarna så dom inläggen ska jag göra imorgon när jag kommer hem. 

 

Av EEmma :D - 24 november 2012 00:12

Plats: Sofias mammas sovrum

tid: 00.12


Flugan i Majas Coca-cola Lever inte längre. Liemannen har nu kommit för att hämta den.


 

Av EEmma :D - 23 november 2012 22:16

Plats: Sofias mammas sovrum

tid: 22.17

Flugan i Majas coca cola lever fortfarande. 


Jag tror att ni var jätte intresserade av att få veta det ;) Men ja, vi (vi är: Jag, Sofia, Maja och Emma) Lanar (dvs att vi spelar sims2/3 ;) Fast just nu gör jag en ny liten fin heddoor till bloggfan :) 

 

Av EEmma :D - 23 november 2012 22:11

Min blogg okej, inget tjafs, jag vet vad jag gör.

   
Jag tar inte ansvar för armar som har hoppat ur led eller stukade handleder ;D

Av EEmma :D - 22 november 2012 21:50

Jag hade lite panik för minneskortet satt varken i kameran, datorn eller stereon så jag trode att det var borta föralltid. Meeen jag lyfte på mattorna och hittade det under den svarta ;)

Sorri att dom är lite mörka men det är ju typ mitt i natten så det är rätt mörkt ute ;)

Visst är jag duktigsom har städat? Det bara blev så igår. Det började med att jag skulle plocka undan från soffam så att jag skulle kunna sitta där sen slutade med att jag städade hela rummet :)

           

Av EEmma :D - 22 november 2012 21:28

Efter skolan satt Sofia och jag och glodde i typ 40 min innan hennes mamma kom, vi kollade på videos på yt och lite annat skojsigt. Sen åkte vi in till Hööks som öppnade i Kristianstad idag, gick där och glodde lite. Efter som att jag ANTAGLIGEN (Inte säkert) Ska låna ut fuling köpte jag inget, det kändes inte helt lönt att göra det.


Imorgon ska jag och några till Lana hos Sofia ;) Vi ska spela sims3 tills vi tröttnar så ska vi kolla på film och fota lite också. Så jag ska bara mocka sen ska jag hem och baka kladdkaka vilket är ett snål-alternativ till att köpa godis. ^^ fast jag är en sån bra kladdkaks bakare så det blir nästan godare ;)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards