emmaellerva

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av EEmma :D - 3 februari 2013 22:35

Godnatt, orkar inte vara vaken mer. Ful jävla måndag i morgon. Så taggad på kvarsittning med.... Jag orkar inte!!

Av EEmma :D - 3 februari 2013 18:15

Jag tror helt ärligt att det knappt går att hitta nån som är klumpigare än vad jag är. Att jag är ute och går nu när det är såhär halt är rent livsfarligt. Nu under vintern tror jag att jag har halkat till ca 200.000 gånger minst. Och min kroppskontroll  är helt åt skogen. Jag har ingen koll alls på var jag har mina fötter och ben. Jag kan fälla mig själv ibland. På plan mark. Helt hopplös är jag. Jag ramlar förvånansvärt lite med tanke på min klumpighet. Men det är många gånger som jag känner att jag faller och livet passerar i revy men att jag i sista sekund gör gör ett snyggt ninja move och lyckas rädda mig själv från att falla. 

 

Av EEmma :D - 3 februari 2013 16:39

Förmodligen blir de det. Om allt går enligt planerna säljs han nästa helg. Och om inte äckelsnön smälter har jag ingen möjlighet att rida. Lite deppigt, så mycket minnen jag har med det odjuret som jag tycker så mycket om :(

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards