emmaellerva

Alla inlägg under februari 2013

Av EEmma :D - 12 februari 2013 18:37

Min lillebror har maginfluensa nu och får jag det så kommer jag ju dö. Jag hatar att ha maginfluensa. Jag vägrar få det. Jag ska inte få det. För det har jag bestämmt mig för. 

#Skånesvackraste ;D

 

Av EEmma :D - 12 februari 2013 13:11

Antingen så älskar våra lärare Darin, eller så tror dom att vi älskar Darin. Det är det enda dom har i gång när man ber om musik på lektionerna :P

Av EEmma :D - 12 februari 2013 12:33

Man har med å göra här. Ingen är social på Facebook, ingen är social på Kik, ingen smsar. Jag får damp.
Kik: emmaellerva.

Av EEmma :D - 11 februari 2013 15:12

Av EEmma :D - 11 februari 2013 11:54

Dagens citat:
Har du sett skillnaden på dom 2, hon är typ liten som en mus och han är typ lång som en.. Bäver!
Haha, tack oscar jag dog ;)

Av EEmma :D - 11 februari 2013 10:54

Rastlös, irriterad, förbannad, förvirrad, trött osv. Jag vill bara hem och lägga mig. Kanske slå några idioter innan men sen vill jag bara hem, lägga mig under täcket och vakna till sommaren. Fuck.

Av EEmma :D - 11 februari 2013 09:16

Tjeeeeena!
Jag kommer inte på vad jag ska skriva... Attans..
Så kolla min blogg om ni vill. Äh, ni måste :) http://sofiaharbst.blogg.se



// SOFIA HÄRBST

Av EEmma :D - 9 februari 2013 11:15

Imorse så kände jag för att åka till stan så jag smsar Sofia. Så ringer hon och säger att hon och Emma står vi bussen och ska in till stan, så vi bestämmer att vi tar bussen en timme senare. Sagt och gjort, en timme senare står vi alla 3 och stör oss på att bussen är sen. Tills vi kommer på att det är lördag och att bussen går varannan timme... Så vi gick till eko och åt pommes och nu ska vi snart gå till bussen ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards