emmaellerva

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av EEmma :D - 20 februari 2012 19:56

japp, här sitter jag, spelar The sims2, äter kanelbullar och lyssnar på bandit rock. jag skulle vilja lova att min mormors kanelbullar är de godaste kanelbullar som finns! ingen gör kanelbullar som hon! Jag är en riktig liten The sims nörd jag ^^ aa, så är det ;)

Av EEmma :D - 20 februari 2012 19:20

Usch, är det någon som vill byta dator med mig?Mycket hemsk dator som fungerar ibland, när den känner för det, seg som fan, Inget minne hur man än vrider och vänder på det, 2 av tangenterna är borta....Ja, nej, är det någon som vill ha min skrothög?? Nä, datorn vill inte fungera alls idag. :(Det är så härligt att vakna halv 10 sådär och det är så ljust! Ingen ironi, det är härligt! Vanliga skoldagar är det mörkt när jag vaknar, det börjar ljusna när jag går till bussen ungefär. I trappan upp från källaren har vi en dörr, och fönstret är något sånt konstigt glas så man ser inte detaljer och så, det är helt vågigt. Iaf, när man går förbi den i shorts och linne kan man nästan inbilla sig att det är sommar. Men sen kollar man ut igenom köksfönstret och inser att nä minsan....Det är fortfarande vinter/början till vår.Satt och ritade i morse och sen helt plötsligt blev klockan 2.....Så jag fick äta lunch lite snabbt sen gick jag till stallet. Hittade inte garage nyckeln så klart.Så jag mockade till Dökkvi och sen tog jag in hnm, borstade lite snabbt....han börjar fälla nu. Är det inte lite tidigt? Jaja, jag red ut idag på en jäkligt tramsig men ändå ganska duktig pålle. Ibörjan gick han fint. Sen skulle vi gå in på en stig och det ville inte han så han sparkade och försökte vända och hålla på men jag fick in honom där. Sen kom det en stig som han ville svänga in på så då tog han bettet (som vanligt) Men det löste sig. Blev en del trav också. Han bockade inte en ända gång. Men han sparkar i luften när han inte vill.Men om man bortser från allt som gick dåligt gick det ganska bra faktiskt. När jag kom tillbaka till stallet var klockan typ halv 5 och jag kände inte att jag orkade gå hem efter som att jag inte har något att göra så då kunde jag lika gärna mocka de andra boxarna också så det gjorde jag. Mamma hon är ju så snäll. Hon hade sparat makaroner när jag kom hem och så sa hon att jag kunde ju ta ost på. Hon hade inte sparat något annan från middagen men makaronerna efter som att hon vet att jag tycker om det :3 Jag fattar inte det men jag har jätte ont i huvudet....:// Får väll ta en alvedon eller 3 och hoppas på att det släpper.Ja, hade datorn varit duktig hade jag lagt upp bilder också men näää. Det får bli senare isf ;)

Av EEmma :D - 20 februari 2012 13:05

BÄSTA: 

Jag är helt och hållet förälskad i Amaranthe. Det är också de som gjort de bästa låtarna.




SÄMSTA:

Om vi nu ska ta seriös musik måste den sämsta låten vara Foo Fighters- These days. SÅ DÅLIG! Den spelas en gång i timmen om inte mer på Bandit rock.....xP

Annars är denna låten ja,,,,jag vet inte vad jag ska säga. Vissa kan rappa på Engelska....Andra kan helt enkelt inte det... 

Av EEmma :D - 20 februari 2012 12:38

Måndag:    Stallet.
Tisdag:Stallet.
Onsdag:åka t GÖTEBORG!!!
Torsdag:Göteborg....
Fredag:Hem från Göteborg
Lördag:chilla sönder
Söndag:MIN FÖDELSEDAG!!!   :DDDDD

Japp, så här ser veckans schema ut. Hoppas jag får tid att blogga också ;D

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards