emmaellerva

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av EEmma :D - 23 februari 2012 22:38

Corgos var hungrig, så han stod och sparkade i krubban då blev Nettan rädd och kastade Sig åt sidan så att Daisy var tvungen att hoppa åt sidan för att inte bli klämd och då hoppade hon ut i mittgången. Men efter 1 timme, 13 minuter, 62 sekunder och 101 tiondelar kände hon sig ensam så hon hoppade in till Dökkvi. Men sen tyckte Dökkvi att det blev lite varmt i boxen så han sparkade sönder fönstret för att få in luft och då blev Corgos rädd och hoppade över sin boxdörr, öppnade bak dörren och sprang ut. Men väl ute kom han på att han var mörk rädd (Detta hände ju då mitt i natten) så då fick Daisy hoppa ut igenom fönstret som Dökkvi tagit sönder men så kom hon på att hon också var mörkrädd så hon ropade då på sin mamma så då fick Nettan också hoppa ut egendom Dökkvis fönster bara det att hon fastnade, men Dökkvi knuffade ut henne. Fast Nettan kunde inte få med sig Corgos på ryggen när se skulle in igen så hon fick ropa på Dökkvi som sparkade sönder sin boxdörr. DÄRFÖR behöver jag en ny sadel och en Cola :D

Av EEmma :D - 23 februari 2012 19:26

....Jag har fortfarande inte fått några semlor :((

Av EEmma :D - 23 februari 2012 19:03

hallojsan! jaoo, mobilbloggar nu då...ska försöka att skriva ett ganska långt inlägg om dessa dagarna nu då.Igår åkte vi ju tåg hit. Jag HOPPAS på att bättre platser hem sen. På andra sidan mittgången satt det en..kvinna? som ja, vad sa hon att hon hade...? Asperger och något mer. Jag har inget emot det så men jag känner mig lite osäker. Hon var jätte rädd fär att åka tåg och så. jag kan knappt prata om det....................://// Det skrämmer mig om jag ska vara ärlig. kalla mig känslig och feg osv. Bekaaaas aj dont kaare ;P josåatteeh, sen kom Sofias farmor och hämtade oss i Göteborg. Idag har vi åkt och glott runt i Götebåårg. Sen åkte vi till Frölunda torg, jag shoppade rätt mycket faktiskt nya converse, jeans, tröjor, ja, det mesta ;) Imorgon blir det att åka till Göteborg horse show. blir nog inte så mycket shopping där. vill inte lägga så mycket pengar på hästar, inte så länge jag har Dökkvi, då kan jag spara till Falsterbo ist :P Enligt Sofia måste jag berätta skämtet hon drog på Hööks, hon hittade ett brunt schabrak och sen hittade hon bruna benlindor och så frågade hon mig: Hade inte detta bajssnyggt på....? xD ja, dp skrattade vi rätt mycket åt det x)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards