emmaellerva

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av EEmma :D - 13 februari 2012 22:14

Halloooo, här ligger jag och kollar på stallkompisar i min ensamhet, näää, men Sofia har väll somnat eller något.ja, jag måste bara berätta hur söta Dökkvi och Corgos var i stallet idag. Jag stod och mockade Dökkvis box och hästarna stod uppställda, jag såg inte dem men jag kunde ju höra dem. Jag hörde att de stod och kivades med varandra så jag gick ut ur boxen och kollade på hästarna och bara: Vad håller ni på med!? De var så söta för först märkte de inte mig men när jag sa det så tittade de först påmig sen tittade se på varandra sen tittade de på mig igen som bara: vaddå? Det var inte jag iaf, det var han! hahah, gulligt ^^

Av EEmma :D - 13 februari 2012 20:34

Haj!

Jag är hos   och vi kollar på  . Innan, så blev det kaos på   så jag fick   därifårn.. Ja.. det var inte så bra. Innan så red jag  -hästen, det gick        .

HAHAHA! Som sagt, jag är hos Sofia och ja, vi har konstig humor. ^^ Sofia har skadat sig typ 89637264832ggr idag, fört ryggen i skolan, sen headbangad av hästen, sen vänster armen, sen högerarmen, sen pannan, Vad kommer sen?

Vad ska jag skriva nu då?

Jag har alltid lite halvt bloggtorka när jag är hos någon annan.....:P

Skola idag, var rätt pigg i morse faktiskt, det var skiiit kallt! Fixade prao också! Skillat juuu ;)

Sen när vi kom hem red vi. Sjukt kul, för en gångs skull gick det bra när jag red. Vi red ut. Mycket galopp. Bus hästen bockade typ 61527ggr. Lite kul. Sen skulle vi rida över fältet hem. Då skulle jag galoppera en bit, när jag skulle vända och galoppera mot Sofia och Corgos bockade han, jag överdriver inte när jag säger att han hoppade 1m upp i luften gjorde en helomvändning i luften, landade fattade galopp och gjorde 2 stora runda bocksprång. Jag är glad att jag har den balansen som jag har! Nu mera känner jag knappt att han bocka, jag tappar inte balansen längre. Det var lite små kul ^^ Så jag bara drog upp huvudet på honom och fortsatte galoppa.


Sofia fick en random ide att vi skulle baka muffins så vi gjorde det.......Konsitensen blev lite.....ja.....Jag vet inte hur smaken blev men det ska jag kolla sen när jag har bloggat klart ;) Med andra ord, nu :D

jaaaooo, sofa och jag skulle nog göra en video blogg sen så, jaaa ^^
   

Av EEmma :D - 13 februari 2012 13:44

Vi har prao imorgon och övermorgon, Sofia och jag fixade prao plats idag så vi ska praoa hos hennes pappa. Hade vi inte hittat hade vi fått vara med städerskan och i matsalen de dagarna......jäkla tur att vi fixade det! ^^

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards