emmaellerva

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av EEmma :D - 10 februari 2012 22:05

att gå och lägga sig nu! jag är dötrött! sen ska jag sova riktigt länge imorgon....så länge man kan sova i detta huset, jag har ju 2 bröder som gärna går upp kl halv 7...............................................Se
n förstår jag inte varför jag envisas med att ligga på armen eller varför jag har den ovanför huvudet. Det är skönt ända tills jag somnar, för då somnar armen också och då vaknar jag men det gör fantamig inte armen! vilka problem jag har xD. ähh, jaja, natti natti på er ^^

Av EEmma :D - 10 februari 2012 20:42

Någon som vet vart jag har gjort av pennan till ritplattan? Jag tänkte nämligen att jag skulle rita draken GunnaR Som jag tjatar så mycket om men NÄ! Då är ju pennan till ritplattan putsväck så jag får väll leta lite till.....

Av EEmma :D - 10 februari 2012 19:29

Jag stannar kvar och väntar, Jag tror du kommer snart. jag ligger kvar här så blir nog alltin bra. Jag stannar upp och flämtar. Nu har jag inget kvar. Jag slutar upp och kämpa. Nu vill jag lägga av.


Haj. Är större än lax....HAHA! Fattar ni hur trött, glad och flummig jag är? Mitt normal tillstånd är ju vissorligen flummig så ni blir väll inte jtte förvånade skulle jag tro.  Deeeen som kommer på vilken låt jag skrev med grön text kan vara med i min fina pristävling. Den som först kommer på svaret vinner tävlingen och får den där draken GunnaR som jag skrivit om innan xD Nä, jag skojade bara men ja, är man trött så är man. Kan väll inte jag hjälpa elloreeee!?


jag tror att jag ska ta slut på batteriet på mobilen lite oftare. I skolan satt jag med mobilen och facebook och det hände inte ett skit! Sen tar batteriet slut och jag är inaktiv i 2timmar. Och DÅ kunde folk vara roliga. 1 vänförfrågan, 1 meddelande


Det slog mig innan när jag googlade på texten till låten som jag skrev att jag googlar saker minst en gång om dagen! HJÄLP! xD  Google är nog min bästa vän egentligen, finns alltid där när jag behöver och går alltid att lita på


I stallet idag pratade jag och Sofia med Taalfeel. Tillsist tÄänkte jAg meed tAlFeel oksÅ.aaa, nej men det var ju lite kul. Vi red en kort runda sen höll vi på att frysa ihjäl! Men det gick bra, Dökkvi var fett pigg viket gillas starkt^^


Hahah, asså det var asläskigt och jag som är förvirrad osv. Jag skrev till en på Fb: Okej, bättre nu?:)


Nä, nu får jag blogga klart för Sofia tjatar på mig...^^


Denna bilden asså, jag asgarvar varje gång jag ser den, SÅ kul är den inte egentligen men ja, jag och min humor!xD  
Minns ni denna headern som jag hade först? Den var rätt najs. Lite random men jag hittade denna i en mapp jag nästan aldrig kollar i så...;)
   

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards