emmaellerva

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av EEmma :D - 2 februari 2012 20:52

För det första skulle jag vilja påstå att det har varit jäkligt dålig statistik de senaste dagarna, och, är det bara samma som läser bloggen? hallå där? Är bloggen SÅ dålig? xD

 
Av EEmma :D - 2 februari 2012 19:39

"You better shape up, 'cause I need a man, and my heart is set on you. You better shape up, you better understand. To my heart I Must be true. You're the one that I want, The one that I really want!"


Visst är den låten super härlig? Det är egentligen inte min typ av musik men den är asnajs. Jag fick ju grease filmen av mamma i julklapp. Jag älskar den, men blir så glad av den. 


Jag vet inte vad jag ska skriva men jag känner för att blogga så nu får jag väll göra det iaf.


Vi hade ju prov på tema arbetet om rymden idag. Jag kunde nästan alla frågor, där var typ 2 jag inte kunde. Vi hade ju gjort en utomordentligt vacker bok med allt som vi gjort som vi fick ha på provet. Dock märkte jag att jag hade missat ett papper hade det varit No så hade det inte varit några som helst problem, men nu var det ju givetvis så var det ju ett teknik papper som jag tappat bort! Så jag bara: Majaaaaa? Maja sitter brevid mig i klassrummet och vi jobbade lite tillsammans när vi gjorde teknik uppgifterna, så vi hade ju skrivit typ samma sak. max poäng är 92, jag hoppas på att komma över 80 iaf. Och kalla mig inte pluggis nu, det är inte så att jag sitter hemma och pluggar heeela tiden, jag läser det en gång sen kan jag det, med andra ord, jag är inte pluggis, jag är bara naturligt smart 8F    



Jag var jätte taggad till gympan, asså, jag ville verkligen vara, nu när vi har styrka och kondition. men så fort jag började springa kände jag bara hur ur form jag var. Alla har väll såna dagar ibland. Så efter ett varv jag blev jag jätte yr och mådde illa. Synd...Jaja, får väll vara med nästa Torsdag. På tisdag ska vi kolla på film istället. chill ju^^


Idag har jag varit på jätte bra humör faktiskt, jag är jätte trött och då har jag om möjligt ännu bättre humor än vad jag brukar ha^^


Blev inget stall idag efter som att när jag kom hem tyckte mamma att jag skulle göra i ordning mitt rum. Asså, riktigt ordentligt. mamma gillade inte att jag hade garderoben så att den var det första man ser när man kommer ner i källaren och med tanke på hur garderoben ser ut och hur duktig jag är på att stänga så kan jag förstå henne....Så nu är här super fint på mitt rum. Det var längesen det hände om jag ska vara ärlig. När jag städar tar jag bara det värsta och tänker att jag kan ta det andra när jag har mer tid....detta "när jag har mer tid" tillfället brukar aldrig komma?


"hittade" mina solglasögon när jag städade och fick sån plötslig längtan efter sommaren! Jag är så frusen så blir det kallare än 5+ håller jag på att frysa ihjäl, och nu när det är ett par minus står jag och fryser så jag skakar när vi väntar på bussen efter skolan. Vintern är ingen bra årstid för oss frusna.


Som sagt inte pluggis, bara naturligt smart^^ (kände mig tvungen att ta denna bilden xD)

   
Dagens outfit:

Linne: Har jag faktiskt gjort sjääälv, Jeans: Vila....Tror jag^^ 

Det känns som att jag redan lagt upp denna outfiten i bloggen? Dock har jag haft både en stickad tröja och en "halskrage" Hela dagen fast jag blev varm när jag städade ;)

Av EEmma :D - 2 februari 2012 08:26

Hahaha, dålig humor?näää, men nu ska vi faktiskt ha prov i 1,5 timme...

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards