emmaellerva

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av EEmma :D - 19 februari 2012 21:38

Läs detta

Asså, damp här, jag hade skrivit ett långt inlägg men det verkar inte vilja idag, blev utloggad igen....Jag kanske orkar sriva om det sen imorgon så kan jag förklara lite bättre...


Jaja, har ni läst? Bra. 

Vissa saker stämde lite väl bra på Dökkvi.


 

Av EEmma :D - 19 februari 2012 20:41

Jaaaa, jag snackar om saker som jag samlat på mig genom ett av mina största intressen. Mitt intresse för att rita och teckna! Tänkte visa lite vad jag äger just nu, det är så mycket som jag hade velat ha men som jag inte har än....  
Jaa, där är färgpennor i alla former och färger, Blyertspennor i diverse hårdheter ett antal ritblock, akvarell färger och ritplattan så klart ^^  


Hade faktiskt tänkt ha en tecknar skola här i bloggen. Jag är ju inte världsbäst på att rita men lite kan jag lära er, ge tips och så ^^ 

Då blir det grunderna i hjälpmedel, vanligt, asså, pennapapper, kommer inte på vad det heter nu, och digitalt ;) 

Om ni vill alltså! ;)

         
Detta är bara några bilder jag ritat, tar de som jag redan har lagt upp i bloggen så slipper jag ladda upp massa bilder ;D

Av EEmma :D - 19 februari 2012 20:20

Hejsan, ja, asså, ibland blir jag ju knäpp på mig själv.....Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg innan men sen märkte jag att jag bit ut loggad så då passade jag på att kopiera inlägget så att jag bara skulle kunna klistra in det sen. Så långt är det ju smart. Sen skulle jag bara föra över bilder från kamerna: Och smart som man är kopierar man bilderna.........Så ja, nu får jag skriva om allt iaf ^^


jaaa, det har ju blivit lite sådär med uppdateringen här.....men jag har haft super mycket att göra så det har inte blivit av att jag har bloggat. Blir det inte bättre under lovet blir det det efter lovet. Så det löser sig med det :D

 

Av EEmma :D - 19 februari 2012 08:12

Ville bara passa på att säga grattis till mim underbara kusin som fyller år idag! :D

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards