emmaellerva

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av EEmma :D - 4 mars 2012 20:45

             

 
Av EEmma :D - 4 mars 2012 19:35

det finns ju vin provare, varför skulle det inte finnas chips provare? hähä, ska göra en "recension" om vilja chips som är godast. ( Gör ju detta från mobilen och det går inte att göra radbrytningar, så det kanske blir lite rörigt....) Smaken jag då valt är min personliga favorit: Sour Cream onion. MÄRKE: olwPLUS: Det småiga i bottnen ( Det godaste i chips påsen) är väldigt gott! rättså mycket småigt som smakar mycket. MINUS: Resten av chipsen är ganska smaklösa och trååkiga. Dessutom är det mycket luft i påsen.BETYG: 5/10MÄRKE: EstrellaPLUS: Goda chips hela vägen igenom! Lagom stora chips lagom mycket småigt. Jätte god smak. MINUS: Det småttiga smakar inte riktigt så mycket som man kanske hade kunnat önskaBETYG: 9/10MÄRKE: IcaPlus: Vissa chips är helt missbildade, då får man sig ett gott skratt...Minus: Det mesta, För stora chips. Vissa chips smakar INGENTING, andra smakar så mycket lök så man tror att man råkat äta en lök med lök krydda. Öörk! nej tack! Betyg: 1/10MÄRKE: GarantPLUS: hyffsat goda med lagom mycket smak.MINUS: Tråkiga i längden.MÄRKE: Pringles PLUS: super goooda! Mycket smak som skiljer sig från de flesta chips. Perfekt formade chips. och efter som att de är i ett Rööör är där bara chips och inte en massa luft xDMinus: inte jätte lätta att dippa.BETYG: 9,5/10MÄRKE: Lays PLUS: Jätte goda, nästan samma smak som Pringles . nom nom :d MINUS: Det kan vara så att jag letar dåligt men jag har bara hittat de i en ända butik :(

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards