emmaellerva

Alla inlägg under januari 2013

Av EEmma :D - 27 januari 2013 17:37

Med Sims3 och musik. Men jag glömde stereosladden hos pappa (hur man nu kan glömma nått sånt livsviktigt?!?) så jag har inte bättre ljud än mobilen :( jaja.. Jag överlever väll. Kan man ju hoppas!

Av EEmma :D - 27 januari 2013 09:53

Jag tror att jag kommer spama bloggen med inlägg nu dom närmsta dagarna, haha, jag älskar min nya mobil ;)
Jag mår bättre idag. Tror jag.. Jag har inte vågat resa mig ur sängen och känna efter än.. ;)

Av EEmma :D - 26 januari 2013 21:30

Fyfan! Sen vill jag ge er läsare ett tips. Spy i medvind och inte motvind eller sidvind!
Redan igår kände jag mig lite.. Jag vet inte.. Inte helt100? Lite dålig aptit och så på kvällen. Tänkte inte mer på det, jag har vissa perioder då jag kan äta utan att bli mätt men iblabd har jag perioder då jag inte kan äta alls så det var helt normalt tyckte jag. Så idag hade jag inte heller så mycket aptit och kände att jag har mått bättre men det är inget som besvärar mig. På bussen till stallet mådde jag lite illa men jag tänkte att det bara var åksjuka, med tanke på att det kändes bättre när jag kom ut. På vägen hem mådde jag ner illa igen. Och kände när det var en liten bit kvar till centralen att det är inte bara random illamående, jag kommer spy! Så jag han inte mycket mer än av bussen innan jag spydde. How embarasing! Jaja.. Kom hem, mådde bättre, somnade på soffan, vaknade och bestämde mig för att gå och lägga mig. Mådde illa och spydde igen.
Jag bor heldre i en grotta i skogen än har maginfluensa så detta måste gå över illa kvickt!!
Ja.. Gonatt då!

Av EEmma :D - 26 januari 2013 18:20

Sitter och leker med min nya mobil och försöker få allt att funka som jag vill, fixar lite med inställningar och så :)

Av EEmma :D - 24 januari 2013 09:01

18.de dagen i fångenskap. för den mindre kräsna serveras förmodligen gryta med oidentifierat innehåll och en dåligt kokt potatis eller några överkokta makaroner. för den som har pengar serveras vatten och bröd, för den med mer pengar serveras yoggi och chokladmjölk och för dom rika finns det möjlighet att köpa godis eller hammburgare. dom tvingar oss att jobba och schemat är väldigt strikt. följer man inte schemat straffas man med extra arbete efter arbetsdagens slut. arbetspassen är långa och rastena korta. ______________________________________________________________________________________________________bara en vanlig skoldag.. jag kom inte på mer att skriva. men det är så det känns. är det inte sportlov snart? :P

Av EEmma :D - 23 januari 2013 22:05

only miss the sun when it starts to snow, only know you love her(/him) when you let her/him go. Only know you've been high when you feeling low, only hate the road when you missing home. Only know you love her/him when youlet her(/him) go."

För det första är ^den låten bra och för det andra så har jag den på huvudet. 


Dagen började askass, mitt morgon humör är ju..intressant. Sen var dagen rätt rolig faktiskt med No labb. Sen blev den sämre! Men sen satt sofia och jag och ritade på engelskan så det var jävligt kul och sen dess har dagen vatt fett bra med ett riktigt bra rid pass! 

Vilket innebär att det såg mer såhär:

 

Och inte såhär: ;)

     

Av EEmma :D - 22 januari 2013 16:33

Ska jag eller ska jag inte??

HAHA, på tal om att ringa.. Fyllesamtal, är...Speciella. Jag kom och tänka på när mitt ex ringde mig. Det är en liten rolig historia som jag nu ska dela med mig av. 
Klockan var kanske 3 på natten. Jag hade sovit nån timme, han väckte mig så jag halvsov. Han var då stupafull, så han sluddrade lite och lät som att han skulle börja gråta.


Jag: mmm, hej, vaäde?

Han: Jag har så dåligt samvete!

Jag: mhm..varför dådå?

Han: Jag pussade en annan!

Jag: mhm, vem då?

Han: En tant, hon gav mig en Mer och så fick hon en puss på kinden som tack för hon var så snäll! 
Jag: mm, det gör inget.
Han: Är det säkert? Jag har så dåligt samvete!

Jag: jaa, det är lugnt, det gör inget. Men jag sover så du kan ju ringa imorgon när du nyktrat till lite...
Han: Ja, okej, puss!

Sen la han på. Jag tycker fortfarande det är kul när jag tänker tillbaka på det ;)

 


Av EEmma :D - 21 januari 2013 21:14

Datorn har segat ihop totalt så nu jävlar ska det rensas....ca2500, och alla av dom som är suddiga eller inte bra på annat sätt ska sorteras och tasbort...
Men ja, jag börjar nu. Är jag inte i skolan imorgon vet ni varför. Är jag inte i skolan dagen efter det är jag väll iaf halvvägs kan man hoppas och avlider jag så vet ni också varför. ;)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards