emmaellerva

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av EEmma :D - 2 mars 2013 18:50

Jag kände för att skriva av mig lite, skriva ett lite djupare inlägg med mer känsla än dom senaste inläggen. Men jag tror inte jag orkar. Dessutom skulle jag nog bara ångra mig och ta bort det igen ;) Men jag kan ju skriva ett lite längre inlägg om veckan som gått.


Jag minns knappt vad jag gjort denna veckan. 

Måndags, jag tror inte jag gjorde något mycket mer spännande än att sluta tidigt i skolan och kollade på The Big Bang Theory till ganska sent på natten..

Tisdags, Min födelsedag! :D Så nu är jag 15. Det är ju intresant. Så fort jag fixat ID-kort ska jag gå till Eko och köpa energi dricka. Bara för att jag kan ;)

Onsdags, Sofia och jag åkte till NetOnNet och köpte ett 70-300 objektiv! Kändes som att det var på tiden. 1 ett år nu har jag levt med 18-55 objektivet och nu förstår jag inte hur jag klarade mig. Medans vi väntade på skjuts stod jag å snackade med mitt ex, eller ja..Snackade och snackade...Men jag stod med han å några andra. Det var fete längesen vi träffades senast. Ja, det var trevligt att ses igen. 
Sofia och jag gick ut och fotade när vi kom hem sen. Kul att fota lite igen och med nytt objektiv och allt.

Torsdag, då bloggade jag inte och med mitt minne då så minns jag inte vad jag gjorde mer än att va i skolan ;)

Fredags, Kollade jag på film med Sofia. Jag höll på och dö när jag och Sofia skulle springa till bussen. vi var tvugna att hoppa över ett dike för att komma till cykelvägen. Bara det att där var halt.. Så jag halkade till och som tur var hade jag vikt framåt för att komma över diket så jag ramlade inte. Men jag hade mycket väl kunnat ramla och slå i svanskotan. Då hade vi definitivt inte hunnit till bussen :P

Idag, Har jag och Sofia fotat lite i skogen och lite hemma. Vissa av bilderna har jag ju redan lagt upp men jag ska lägga upp lite fler modellbilder. När jag orkar redigera dom ^^


Denna jäveln fotade jag idag, söt va? ;)

 

Av EEmma :D - 2 mars 2013 18:41

           
aa, Sofia fick också va med på en hörna här ;)

Av EEmma :D - 2 mars 2013 16:02

Bildsen kömmer upp sen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards