emmaellerva

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Svaren på frågestunden

Av EEmma :D - 8 februari 2013 18:47

Jag sa ju att jag skulle svara på dom i en video men jag gav upp. Jag orkade inte med mer tjafs från min kära dators sida så jag bara skriver dom ist. 


1.Vad föredrar du för kläder?

Jeans, linne och munktröja. Kan inte bli bättre än så ;)


2.Har du något speciellt du måste göra varje dag?

Kolla facebook. Det är väll typ det. 

 

3.Har du pojkvän? Vem isf och hur träffades ni?

Nej, inte pojkvän. Men jag snackade lite med en kille. Det går lite i perioder mellan mig och honom, vi har snackat i perioder. Vi har gått på samma skola och sen börja vi snacka på Facebook. 

 

4.Brukar du bli trött på att jag facerapear dig varje gång jag tar din mobil? :)

haha, ja Sofia, lite tröttsamt är det men det är lite kul också och sålänge du inte skriver/gör något elakt är det chill ;)

 

5.Vad är Burken??

Detta var egentligen inte en fråga på frågestunden men det är en fråga så ja.
Burken är väll egentligen inget jag rekommenderar  knogarna blir ganska fula och såriga men det är kul ändå. Man har en aluminium burk och så är man typ 2-3 stycken och så turas man om med att slå med knytnäven på burken och efter ett tag blir den ganska bucklig med vassa kanter. Den som säger Aj, eller börjar gråta först förlorar och åker ut. Det går typ ut på att få en kick. Och det är rätt kul när man är så pumpad att man bara kan slå hur som helst, blodet rinner men man känner ingen smärta alls. 

Testa inte det hemma barn.

 

6.Kanske privatfråga, men stämmer ryktet på skolan om att du har legat med Jeff?

Stämmer inte, bara ett rykte. 

 

7.Hur är din drömkille?

Han är rolig och kan få mig och skratta men han ska ändå vara djup och man ska kunna prata med honom. Smal, lagom lång, inte för vältränad men dock tränad. Äldre än mig, Lite badass... Jag kommer inte på mer. Men det vktigaste är att han kan få mig att skratta och vara lycklig men också kunna gå att sitta och prata med om allt möjligt i timmar om det skulle va så. och sen ska han kunna spela gitarr också ;)

 

8.Du är inte oskuld va? Hur var första gången? 

Haha, nej. Första gången var...Det var lite pinsamt, det är inte så jävla lätt när man inte har någon erfarenhet alls. Jag kommer förevigt att ha den gången som ett skräckexempel ;)

 

9. Hur gammal var du när du fick din första kyss och hur var det?

Jag var inte mycket mer än 14, Det var mysigt, pinsamt det också. Båda var lite stressade för jag skulle vara hemma om typ en minut och jag hade en bit att gå också så skulle vi säga hejdå. Efter som att vi snabbt gick från kram till kyss blev vinklen helt konstig. Jag vågar knappt tänka tillbaka på detaljerna....;) Men det var mysigt, Det typ ösregnade och så också. Men det var inte lika fint som på film måste jag lugnt erkänna ;)

 

10.Hur många har du kysst, när fick du din senaste kyss och vilken var den bästa?

Jag har kysst.. 4st ( haha, jag var tvungen att räkna?) Ja, 4 st och den senaste var för ca en vecka sen och den var också den bästa! Den killen vet hur man kysser en tjej :3 

 

Det var allt kära vänner. ;)

hur våra händer såg ut efter burken vi har iaf tvättat bort blodet :P 
Som sagt, testa inte det hemma. Om inte annat för att händerna ser förjävliga ut med massa sår.

             

 

 

 

 

 
 
sofia

sofia

9 februari 2013 17:51

haha bra, jag är för snäll för att göra något elakt ;)

http://sofiharbst.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EEmma :D - 6 mars 2013 19:57


WEEBLY funkar för mig! fatta vad glad jag blev när jag upptäckte det! http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/   ...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 13:43

Jag funderar (igen) på att byta bloggportal. Fast ha egen hemsida med blogg. Det är ju klart att det finns fördelar med allt. Fördelarna med bloggplatsen är att det är enkelt, det finns som app och jag har många bilder i bildarkivet. Men ja, det f...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 09:20

Jag tycker att jag skriver så tråkiga inlägg. Jag tror det började när jag började blogga från mobilen. Då är det inte lika lätt att skriva lite längre lite intressantare inlägg. Men nu när vi ska krönikor på svenskan känner jag mig lite mer taggad a...

Av EEmma :D - 5 mars 2013 08:58

Dålig morgon. Jag tror att jag vaknade på fel sida idag. Hela världen vill reta mig idag. Det blev lite bättre nu på matten när först han som sitter bredvid mig hämtade en linjal och sen fick jag beröm av min mentor för att jag har tagit igen så myck...

Av EEmma :D - 4 mars 2013 08:54

Men vi går dit ändå. Jag saknar sommaren :(

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards