emmaellerva

Alla inlägg den 17 december 2012

Av EEmma :D - 17 december 2012 19:52

Himlen har fått en till ängel. 
Den härligaste och underbaraste man kan tänka sig!
Klart att jag kommer sakna min mormor. 
Min mormor som gjorde de godaste kanellbullarna i världshistorien, min mormor som kunde få alla att le.Jag kommer till och med sakna att bli kramad tills jag knappt fick luft och pussarna så att det till slut kändes som att jag hade läppstift i hela ansiktet ^^
Det är bara så orättvist att hon skulle bli sjuk. Att det skulle bli så illa. 

Men mormor, du har det bättre nu, du slipper lida och du slipper ha ont.
Du lever för alltid kvar i allas hjärtan. 
♥ Vila i frid världens bästa mormor ♥
 .
I hope cancer gets cancer. And dies.
 
Av EEmma :D - 17 december 2012 11:58

jag är sjukt trött, jag har ont i nacken och jag har träningsvärk i armarna osv. och jag vill sova. nu. jag ska in till stan idag igen med Emma och Sofia. och så är där halt i stan och då går jag och spänner mig och då gör det bara ännu mer ont i nackan. buhu, jag tycker så synd om mig själv :( men, men jag får gå och lägga mig när jag kommer hem ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards